برگزاری امتحانات در پیام‌رسان واتساپ با وجود وادانا

دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان اقدام به برگزاری امتحانات به شکل مجازی کرده است و اساتید این واحد دانشگاهی موظف به برگزاری امتحانات در سامانه وادانا هستند، اما تمامی اساتید از آن تابعیت نکرده و برخی از آن‌ها اقدام به برگزاری امتحان در پیام‌رسان‌ها می‌کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از استان گلستان، با فرا رسیدن ایام امتحانات پایان‌ ترم، اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد گلستان موظفند بر اساس تصمیم مسئولان این دانشگاه و اعلام قبلی آنها، امتحانات کتبی خود را به‌ صورت مجازی و در بستر سامانه وادانا برگزار کنند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده تعدادی از اساتید در سطح استان به دلایل نامشخصی اقدام به برگزاری امتحان در پیام‌رسان‌های مختلف همچون واتساپ می‌کنند. دانشجویان پس از دریافت فایل سوال در گروه‌های واتساپی، باید طی زمان کوتاه پاسخ خود را برای استاد ارسال کنند.

دانشجویان بر این باورند که اساتید برای سهولت در کار خود از بارگذاری سوالات در سامانه وادانا امتناع کرده و به‌دلیل دشواری در مدیریت زمان برای نوشتن، عکس گرفتن و سپس ارسال تصویر پاسخ‌نامه به استاد، موجب بروز نارضایتی‌هایی از سوی دانشجویان شده‌ است.

 اساتید مذکور برگزاری امتحان در پیام‌رسان‌ها را وجود مشکل در سامانه وادانا عنوان می‌کنند. این مساله در حالی مطرح است که همزمان جمعیت قابل توجهی از اساتید بدون هیچ مشکلی در حال برگزاری امتحانات در سامانه وادانا هستند.

باید دید با توجه به اهمیت موضوع مسئولان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلستان برای رفع این دغدغه، برقراری عدالت و برخورد با برخی از اساتید که چنین شیوه‌ای را برخلاف تصمیمات دانشگاه در پیش گرفته‌اند؛ چه تمهیداتی در دستور کار قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1124794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =