حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا توفیق اجباری شد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا توفیق اجباری شد تا تیم‌ملی با توجه به اینکه دو تیم در آسیا نیستند، شرایط برگزاری اردوهای آماده سازی را به شکل بهتری پشت سر بگذارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد نصرتی درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: متاسفانه به دلیل بدهی‌های انباشته شده اتفاقی که نباید می‌افتاد، رخ داد؛ البته خیلی هم بد نشد و یک بار برای همیشه بدانند دیگر با ریش گرو گذاشتن و کدخدامنشی نمی‌توان مسائل را حل و فصل کرد.

وی ادامه داد: بعید می‌دانستم AFC و FIFA چنین تصمیمی بگیرند، زیرا رویکرد آن‌ها همواره به جذب تماشاگران‌بوده است. البته این‌اتفاق بد هم نشد، توفیق اجباری شد تا تیم‌ملی با توجه به اینکه دو تیم در آسیا نیستند  شرایط برگزاری اردوهای آماده سازی را با حضور بازیکنان این دو تیم به شکل بهتری پشت سر بگذارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران قبلی در این اتفاق خیلی مقصر بودند، زیرا هیچ کشوری به اندازه ما در آسیا و فیفا پرونده به دلیل شکایت ندارد. متاسفانه پرسپولیس به مربیان و بازیکنان خارجی بدهی زیادی دارد و همین موضوع بالاخره به این تیم ضربه سختی زد تا از آسیا حذف شود.

نصرتی ادامه داد: فدراسیون فوتبال هم که‌ متولی اصلی این دو باشگاه است در گذشته می‌توانست با دریافت تضامین لازم و همچنین ضمانت‌نامه معتبر شرایط را طوری پیش ببرند که آن‌ها اینقد پرونده بین‌المللی نداشته باشند. به هر حال اکنون برای دو تیم‌ فولاد خوزستان و سپاهان آرزوی موفقیت دارم تا بتوانند به عنوان نمایندگان ایران در این رویداد معتبر خوب نتیجه بگیرند و از آبروی ما دفاع کنند و نشان دهند هر تیمی از ایران‌ می‌رود تنها هدفش کسب نتایج خوب در آسیاست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از طرفی این‌ اتفاق در شرایط روحی بازیکنان پرسپولیس تاثیرگذار است، زیرا دوست داشتند با دیده شدن در اینجا به تیم‌های خارجی ترانسفر شوند.

انتهای پیام/ 

منبع: میزان

کد خبر: 1124827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =