بلاتکلیفی داوطلبان دوره ۴۹ آزمون دستیاری/ تاریخ برگزاری آزمون مشخص شود

شورای صنفی مرکزی دانشجویان وزارت بهداشت در نامه‌ای به وزیر بهداشت با اشاره به بلاتکلیفی داوطلبان در زمینه مشخص نبودن تاریخ برگزاری آزمون دستیاری دوره ۴۹، خواستار مشخص شدن تاریخ برگزاری این آزمون شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، شورای صنفی مرکزی دانشجویان وزارت بهداشت در نامه‌ای به بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، خواستار تعیین تکلیف تاریخ جدید آزمون دستیاری پزشکی دوره ۴۹ شد.

در ابتدای این نامه آمده است: با توجه به اختلافات قضایی اخیر درباره آزمون دستیاری دوره ۴۹ و لغو و تاریخ قبلی این آزمون که مقرر شده بود اسفند ماه امسال برگزار شود، همچنان و در هیچ یک از تقویم‌های آموزشی اعلامی وزارت بهداشت (از جمله تقویم هشتم دی‌ماه) خبری از تاریخ جدید آزمون نیست. این موضوع موجب بلاتکلیفی، استرس و سردرگمی فراوان داوطلبان شده و دانشجویان سراسر کشور با پیام‌های متعدد خود به شورای صنفی مرکزی خواستار مشخص شدن تکلیف این آزمون شده‌اند.

در ادامه این نامه آمده است: به همین منظور شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت در راستای صیانت از حقوق دانشجویان این سرزمین از وزیر بهداشت و سایر مسئولان آموزشی وزارت بهداشت تقاضا دارد نسبت به اعلام هر چه زودتر تاریخ قطعی آزمون دستیاری دوره چهل و نه و تعیین تکلیف این موضوع اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1124975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =