مقابل استقلال تیم برتر میدان بودیم

محسن آذرباد معتقد است که در دیدار برابر استقلال تیم برتر میدان بوده اند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، دیدار تیم های استقلال و مس رفسنجان در حالی با برتری آبی پوشان همراه شد که تیم تحت هدایت محمد ربیعی یک بازی بسیار زیبا به نمایش گذاشت و تا آخرین لحظات برای گرفتن امتیاز دست از تلاش برنداشت.

محسن آذرباد کاپیتان این تیم که عملکرد خیلی خوبی در زمین پیاده کرد و در بازی هجومی تیمش نقش محوری داشت، در خصوص این مصاف به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود و به جز 10 دقیقه ابتدایی نیمه اول، در تمام طول مسابقه ما سوار بر بازی بودیم و تسلط بیشتری داشتیم. تسلطمان برای انجام اندیشه‌های تاکتیکی سرمربی خوب بود ولی متاسفانه اعلام دو پنالتی برای استقلال و نرفتن توپ های ما به دروازه این تیم و بدشانسی‌هایی مثل برخورد توپ با تیرک و اشتباهات فردی باعث شد این نتیجه رقم بخورد. در کل باید بگویم همه خوب بازی کردیم و همه در این شکست مقصر هستیم.

وی با انتقاد از برخی تصمیمات اشتباه اما موثر تیم داوری، ادامه داد: درباره پنالتی‌ها نظری ندارم و قضاوت را به کارشناسان امر می‌سپارم اما در خصوص عملکرد کلی داور باید بگویم که آقای ترابیان روی اکثر صحنه‌ها سختگیر بود. به عنوان مثال قبل از اعلام پنالتی اول در یک صحنه سیاوش یزدانی روی مجید علیاری خطا کرد اما داور این حرکت را ندید و در ادامه پنالتی به ضررمان گرفته شد. شما فکر کنید اگر در آن صحنه خطای یزدانی اعلام و حتی این بازیکن اخراج میشد روند بازی به کلی تغییر می‌کرد.
همچنین گل دوم استقلال هم بعد از یک اعلام اشتباه آفساید از منشا به ثمر رسید و اگر همین اشتباه ساده کمک داور در اعلام آفساید نبود شاید گل دوم هیچوقت زده نمی‌شد. در کل همین اشتباهات کوچک اما تاثیرگذار باعث جابجایی نام تیم برنده می‌شود و تیم متضرر به راحتی امتیاز از دست می‌دهد.

آذرباد با اشاره به یکپارچگی حاکم بر فضای تیم مس کرمان، خاطرنشان کرد: خدا را شکر امسال تیم خیلی خوبی داریم و همه اعضا اعم از بازیکن و مربی در کنار یکدیگر برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. هم خط حمله خوبی داریم و هم خط دفاع خوبی داریم و این باعث شده تا امروز جلوی هر تیمی بازی کرده‌ایم حریف را به دردسر بیندازیم. همه دیدند مقابل استقلال توپ و میدان در اختیار ما بود و اگر بیشتر دقت می‌کردیم و کمی هم خوش شانس بودیم می‌توانستیم بیشتر از دو گل بزنیم ولی متاسفانه روز بد مهاجمان ما بود و باختیم.

کاپیتان مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا بخاطر اشتباه عقیل کعبی که منجر به گل سوم استقلال شد، به این بازیکن تذکر داده یا خیر، خاطرنشان کرد: اصلا این اشتباه مهم نیست. اشتباه جزئی از فوتبال است و برای هر بازیکنی هم پیش می‌آید. عقیل کعبی همیشه جزو بهترین بازیکنان ما بوده و تا به امروز زحمات زیادی برای تیم کشیده است. بنابر این بروز چنین اشتباهی از سوی این بازیکن اصلا مهم نیست و حتی ارزش صحبت کردن را هم ندارد.

هافبک مس رفسنجان در پایان در خصوص هدف گذاری این باشگاه در لیگ بیست و یکم، تصریح کرد: ما دومین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم و اول فصل با این هدف وارد مسابقات شدیم که رتبه‌ای کسب کنیم که برای مجموعه باشگاه مس رفسنجان و هواداران و مردم شریف این شهر آبرومندانه و باعث افتخار باشد. خدا کمک کرده و الان در رتبه پنجم هستیم و فاصله کمی با تیم بالاترمان داریم. بازی به بازی جلو می‌رویم و در پایان هر هفته به چیزی جز بردن بازی بعدی فکر نمی‌کنیم. الان باخت به استقلال را فراموش کرده‌ایم و در صدد جبران نتیجه مقابل پیکان هستیم. خدا را شکر تا به این لحظه برای هفته پانزدهم هیچ مصدوم یا محرومی نداریم و انشاالله با ارائه یک بازی خوب، تمام امتیازات این دیدار را بگیریم.

گفتگو از هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1125080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =