امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

ثبت‌نام چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی امروز ۲۰ دی ماه به پایان می‌رسد. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی امروز ۲۰ دی ماه به پایان می‌رسد.  پس از شرکت دانشجویان در آزمون های درون دانشگاهی چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در فروردین ماه سال ۱۴۰۱، اسامی آنها در ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه المپیاد اعلام خواهد شد.

این دوره از المپیاد علمی دانشجویان در حیطه های استدلال بالینی با موضوع دروس اصلی پزشکی،حیطه آموزش پزشکی با موضوع کلیات آموزش پزشکی، حیطه تفکرعلمی در علوم پایه با موضوع ابعادسلولی مولکولی سلامت روان، حیطه کار آفرینی با موضوع مدیریت منابع در کسب و کارهای دانش بنیان، حیطه مدیریت نظام سلامت با موضوع تعارض منافع در نظام سلامت کشور و حیطه مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت با موضوع تحلیل و نقد پژوهش های زیست پزشکی از منظر علوم انسانی سلامت برگزار می شود.

ثبت نام در آزمون غربالگری متمرکز (مرحله انفرادی) از ۱۹  اردیبهشت ۱۴۰۱ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز می‌شود و ۲۱ اردیبهشت پایان می‌یابد. آزمون مرحله اول در  ۱۹ خردادماه برگزار خواهد شد.

نتایج آزمون غربالگری ۶ تیرماه ۱۴۰۱ اعلام می شود و پس از آن ۳۰ تیم راه یافته به مرحله بعدی (کار گروهی) معرفی می شوند. دریافت گزارش گروه ها در ۱۵ مردادماه انجام می شود و در نهایت آزمون مرحله دوم کشوری در شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای دانشگاه‌ها / دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور شاغل به تحصیل و یا دانش ‏آموختگانی که تا تاریخ برگزاری اولین آزمون از مجموعه آزمون‌ های کشوری المپیاد در هر دوره کمتر از شش ماه از فارغ‏ التحصیلی آنها گذشته باشد، می‌ توانند بدون در نظر گرفتن معدل کل و سال تحصیل در المپیاد شرکت کنند.

در حیطه «مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت» و حیطه «کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم» علاوه بر دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری عمومی؛ دانشجویان مقاطع دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاران (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) هم می‌توانند در المپیاد شرکت کنند.

هر فردی که رتبه یک را در مرحله انفرادی در هر حیطه بدست آورد نمی‌تواند مجدداً در همان حیطه شرکت کند، همچنین شرکت در یک حیطه و کسب رتبه در آن، منعی برای شرکت در سایر حیطه ها در دوره‌های بعدی المپیاد نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1125116

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =