مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد

مراسم تکریم مرتضی قائمی و معارفه  ابوالفضل یدالهی اصلان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و واحد همدان با حضور جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان دانشگاهی در واحد همدان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم مرتضی قائمی و معارفه  ابوالفضل یدالهی اصلان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و واحد همدان با حضور جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان دانشگاهی در واحد همدان برگزار شد.

علمائی در این جلسه با اشاره به شاخصه‌های اساسی مدیران در نظام اسلامی، گفت: افرادی که در دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت دارند، باید به معنای حقیقی کلمه عاشق بوده و هدفشان خدمت به کشور، نظام و اعتلای اسلام باشد.

وی به سه شاخص مدیران در کلام مولا علی (ع) اشاره و تصریح کرد: علم و دانش کافی، بصیرت و قوه تشخیص حق از باطل و صبر شاخصه‌های مدیر در نظام اسلامی است. 

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سالیان اخیر به گونه‌ای حرکت کرده که منویات مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برساند. لازمه تحقق منویات مقام معظم رهبری این است که تمامی ارکان دانشگاه در عرصه علمی همچون مجاهدان و رزمندگان عرصه های دفاع مقدس در میدان حاضر شوند.

علمائی اظهار کرد: مقام معظم رهبری، دانشگاه‌ها را قوه عاقله کشور معرفی می‌کنند و ما معتقدیم که ولایت فقیه در راستا و تداوم ولایت ائمه است. از این رو ضروری است دانشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف کشور ورود و برای مسائل و مشکلات جامعه راه حل ارائه کنند. دانشگاه‌ها باید قادر به حل مشکلات مردم بوده و در حوزه‌های مختلف علوم با هماهنگی و همیاری یکدیگر و یافته‌های علمی متقن به یاری مردم بیایند.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل کلاس‌های درسی به صورت حضوری، افزود: امروز شرایط به گونه‌ای است که پیک‌های کرونایی فروکش کرده و برای حفظ نظام علمی کشور، بهره وری علمی و حفظ سلامت ارزشیابی های امتحانی، تشکیل کلاس ها به صورت حضوری ضرورت دارد. 

 علمائی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در ترم آینده بیشتر کلاس‌ها را با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می کند و در شرایط خاص می توان به صورت ۴۰ درصد مجازی و ۶۰ درصد حضوری به امر آموزش پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به خدمات قائمی، اظهار کرد: قائمی فردی سلیم النفس، پرتلاش، جهادگر و پیگیر است.  یدالهی اصلان نیز  فردی ساعی، تلاشگر و دارای کارنامه پرباری است که در حوزه های مختلف کاری توفیقات خوبی کسب کرده است..  

در ادامه این مراسم  علمائی با اهدا لوح تقدیر از زحمات مرتضی قائمی قدردانی و ابوالفضل یدالهی اصلان را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و واحد همدان معرفی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1125175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =