بازار بورس با دعوت غلط دولت قبل آشفته شد/ هر سرمایه‌ای را وارد بورس نکنید

یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است که دولت قبل با دعوت اشتباه از مردم برای ورود به بورس، باعث آشفته شدن این بازار و از دست رفتن بخش مهمی از سرمایه مردم شد.

بهنام صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در خصوص وارد شدن به بازارهایی مثل بورس و رمزارز عنوان کرد: متاسفانه فقط بورس نیست و به تازگی در حوزه رمزارز هم این اتفاق افتاده که بسیاری از افراد همه دارایی خود را وارد آن کرده‌اند. البته می‌توان گفت این اتفاق مربوط به بازارهایی است که مردم به تازگی با آن روبرو شده‌اند.

وی عنوان کرد: باید این مساله را در نظر داشت که بسیاری از زندگی‌ها بر سر این انتخاب اشتباه در ورود سرمایه، فروپاشیده است. بسیاری خودرویشان را فروخته و وارد بورس کرده‌اند. تازه الان هم ۷۰ درصد ارزش دارایی‌شان کم شده است. در حالی که شاید بازار خودرو بیشتر در این مدت سود داشته است.

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در بازارهایی مثل بورس و رمزارز باید با دارایی مازاد صورت گیرد. نباید اینطور باشد که کل خانه و زندگی‌شان را بفروشند و وارد بورس شوند. این مساله کار اشتباهی است که به دلیل دعوت غلط دولت در یک دوره انجام شد.

کد خبر: 1125186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =