بیشترین دانشجویان بدهکار دانشگاه آزاد در مقاطع ارشد و دکتری است

قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بیشترین دانشجویان بدهکار دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از  بنیاد شهید و امور ایثارگران و دولت طلبکار است که در اسرع وقت نسبت به تسویه آن باید اقدام شود.

حسین جوادی، قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره بدهکاری برخی از دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی و تبعات آن گفت: این بدهی حق الناس است و دانشجویان باید در اسرع وقت نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.
 وی افزود: حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از طریق شهریه دانشجویان پرداخت می‌شود. افراد باید نسبت به پرداخت شهریه خود اقدام کنند تا در خدمات آموزشی این افراد خللی ایجاد نشود، تاکنون از سوی دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان در روند پرداخت بدهی‌ها به دلیل شیوع کرونا ملاحظات فراوان شده است. بنابراین باید این افراد نسبت به پرداخت بدهی همت کرده تا روند آموزشی و پژوهشی دانشگاه مختل نشود.

بیشترین دانشجویان بدهکار دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند

جوادی با بیان اینکه بیشترین دانشجویان بدهکار دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند، گفت: میزان دانشجویان بدهکار هر واحد دانشگاهی مشخص و از طریق پیامک و همچنین اطلاع رسانی داخلی به اطلاع دانشجویان رسیده است. همچنین افراد بدهکار می‌توانند با اخذ تسهیلات و کارمزد اندک بدهی خود را پرداخت کنند. دانشگاه زمینه ارائه تسهیلات را ایجاد کرده تا بتوان از این طریق بدهی‌ها را پرداخت کنند، چون در صورت  عدم پرداخت نسبت به وصول آن برابر ضوابط دانشگاه اقدام می‌شود.

قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی درباره بدهی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به دانشگاه آزاد اسلامی  افزود: دانشگاه آزاد اسلامی سر وقت خدمات به دانشجویان ارائه کرده  است، اما تعهدات به موقع از طرف بنیاد  انجام نمی‌شود. این مشکلاتی را در پرداخت حقوق  همکاران ایجاد کرده است. بنیاد شهید و امور ایثارگران و دولت باید در بودجه‌ها اعتبارات لازم مکانیزم به موقع پرداخت را  لحاظ کرده و به موقع نسبت به تسویه حساب خود اقدام کنند. تا روند جاری دانشگاه از این لحاظ با مشکلات گذشته مواجه نشود. البته تعاملات خوبی با دولت سیزدهم انجام شده امیدواریم بزودی بدهی بنیاد به دانشگاه صفر شود.
 
انتهای پیام/

کد خبر: 1125263

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =