طرح بنزین برای همه از ابتدای بهمن اجرا می‌شود

معاون برنامه ریزی وزارت نفت گفت: هر زمان که قابلیت استفاده از شرایط سخت افزاری و نرم افزاری برای مردم فراهم شد، طرح بنزین برای همه اجرایی خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، هوشنگ فلاحتیان در مورد اجرای طرح «بنزین برای همه»، اظهار کرد: در حال حاضر اجرای این طرح برای کل کشور مطرح نیست و قرار است یک طرح پایلوتی در دو منطقه کیش و قشم اجرایی شود.

وی ادامه داد: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در حال تهیه زیرساخت‌های لازم نرم افزاری و سخت افزاری است و هر زمان که این زیرساخت‌ها آماده شود، اجرای طرح «بنزین برای همه» را انجام خواهند داد.

معاون برنامه ریزی وزارت نفت عنوان کرد: هر زمان که این زیرساخت‌ها به معنای واقعی آمادگی کامل برای اجرای این طرح را پیدا کرد، طی مراحلی آنرا در موقعیت‌های کوچک اجرایی کرده و نقاط قوت و ضعف آنرا مورد بررسی قرارداده و گزارش آنرا به مسئولان کشور ارائه می‌کنیم.

وی با اشاره به زمان اجرای این طرح در کیش و قشم، افزود: هر زمان که زیرساخت‌ها و قابلیت استفاده از شرایط سخت افزاری و نرم افزاری برای مردم فراهم شد، ممکن است اول بهمن ماه یا بعد از آن باشد، این طرح اجرایی خواهد شد.

فلاحتیان افزود: در رابطه با اجرایی شدن این طرح دستگاه‌های مختلفی از جمله وزارت ارتباطات، وزارت نفت، وزارت اقتصاد، بانک مرکزی، سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت تعاون مسئولیت‌هایی را برعهده دارند لذا هماهنگی‌ها در حال انجام است.

معاون برنامه ریزی وزارت نفت با بیان اینکه نرم افزارها و سخت افزارهای این طرح در حال تکمیل اند، خاطرنشان کرد: پس از بهره برداری کامل از سیستم‌ها این طرح به صورت آزمایشی در کیش و قشم اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: میزان

کد خبر: 1125274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =