معاوضه رشید و حردانی فعلا صحت ندارد! 

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد درحال حاضر معاوضه بازیکن بین استقلال و فولاد صحت ندارد.

محمد علوی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره اینکه بعد از اضافه شدن جواد نکونام به نیمکت هدایت فولاد خوزستان همچنان نتایج پرفراز و نشیب و این تیم ادامه دارد اظهار داشت: این موضوع طبیعی است، در هر صورت وقتی که نکونام آمد تیم را همین طوری تحویل گرفت اما فوتبال بالا و پایین دارد و یک روز نتایج خوبی می‌گیرید و یک روز هم نتایج ضعیف و نمی توان همیشه موفق عمل کرد.

وی ادامه داد: اما در هر صورت خدا را شکر فولاد خوزستان تیمی نیست که یک روز صد باشد و یک روز صفر، ما آن وسط ها هستیم و همه تلاش خود را برای بهتر شدن می کنیم اما متاسفانه در این مدت بدشانسی ها گریبان ما را گرفته اما انشالله روزهای نحس و شوم نیز سپری شده و دوباره روزهای خوب فرا می رسد.

سرپرست فولاد درباره آسیایی شدن این تیم در غیاب تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس و اینکه امسال این تیم بیشتر از همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد گفت: بله درست است البته متاسفانه ابتدای فصل پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته بود و نتوانستیم درست و حسابی بازیکن جذب کرده و تیم را تقویت کنیم البته بازیکنانی که داریم هم خیلی خوب هستند اما برای حضور در آسیا باید باز هم قوی تر، محکم تر و بهتر ظاهر شویم و نقاط ضعف خود را به بهترین شکل تقویت کنیم تا در این رقابت‌ها موفق عمل کنیم.

علوی در این خصوص تاکید کرد: انشالله در این رقابت ها سعی خود را می کنیم اما مطمئن باشید در صورتی که این بدشانسی ها تمام بشود اتفاقات خوبی اگر خدا بخواهد برای فولاد رخ خواهد داد.

وی درباره شایعات درخصوص معاوضه بین رشید مظاهری با حردانی گفت: این صحبت‌ها فعلا صحت ندارد و این حرفها مطرح نیست. رشید و حردانی هر دو با تیم‌های خود قرارداد دارند و فعلا از سوی کادرفنی فولاد هم چیزی مطرح نشده است.

علوی درباره برنامه‌های فولاد برای تقویت این تیم در نیم فصل دوم گفت: صد در صد این کار را انجام می دهیم اما اینکه در کدام خطوط باشد به نظر کادر فنی بستگی دارد با این حال فکر می‌کنم در بیشتر خطوط نیاز به تقویت تیم داشته باشیم اما نمی‌توانم در مورد جزئیات این موضوع صحبت کنم.

کد خبر: 1125325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =