آماده پرداخت فوری تسهیلات دانشجویی هستیم

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزرت علوم گفت: این صندوق آمادگی دارد بلافاصله پس از تایید درخواست‌های تسهیلات دانشجویان در سامانه دانشگاه‌ها نسبت به پرداخت آن اقدام کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسعود گنجی در نشست معاونین دانشجویی و دبیران مناطق ده گانه دانشگاه‌های سراسر کشور که در محل این سازمان برگزار شد گفت: دو ماموریت اصلی صندوق رفاه در حوزه تغذیه و خوابگاه‌ها است و در هر دو حوزه آماده کمک به دانشگاه‌ها هستیم، ولی در زمینه تغذیه نیاز به تخصیص اعتبار جدی از طرف دولت داریم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویی با اشاره به افزایش حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها از نیمسال دوم آن را برای دانشگاه‌ها هزینه بر دانست و گفت: در بودجه دانشگاه‌ها هزینه تغذیه بسیار کمتر از هزینه واقعی پیش بینی شده است که باید توسط دولت جبران شود.

وی افزود: در دوسال اخیر به علت کرونا آموزش حضوری در دانشگاه‌ها و حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها در حداقل بود، ولی هم اکنون شاهد حضور حداکثری دانشجویان در دانشگاه‌ها هستیم که این موضوع نیاز به تجهیز و نوسازی و آماده سازی بسیاری از خوابگاه‌ها دارد و نیازمند حمایت بودجه‌ای است.

 گنجی پیرامون تاخیر در پرداخت وام‌های دانشجویی در ابتدای سال تحصیلی جاری گفت: سامانه ثبت نام تسهیلات از آبان ماه باز بود و در صورت تکمیل روند ثبت نام از سوی دانشگاه‌ها پرداخت انجام می‌شد و هم اکنون نیز با تایید دانشگاه‌ها، تسهیلات دانشجویان در اسرع وقت پرداخت می‌شود.

وی از معاونت‌های دانشجویی درخواست کرد در زمینه تسهیلات دانشجویی اطلاع رسانی کنند و روند تکمیل تقاضاهای دانشجویان را به سرعت انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1125333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =