انتقاد یک نماینده مجلس از سازمان سنجش/ وزیر علوم به این وضعیت نابسامان سازمان پایان دهد

نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس با انتقاد از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور درباره گروهی از دانشجویان گفت: وزیر علوم هرچه سریع‌تر به این وضعیت نابسامان در سازمان سنجش پایان دهد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی خطاب به وزیر علوم گفت: این روزها با مراجعه مکرر دانشجویانی به دفاتر نمایندگان مواجه هستیم که از سوی سازمان سنجش به بهانه تخلف در کنکور و بعد از چند ترم تحصیل اخراج می‌شوند.

وی خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: این وضعیت پذیرفتنی نیست و لازم است هر چه سریع‌تر به این وضعیت نابسامان در سازمان سنجش پاسخ دهید.

گفتنی است جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با رئیس سازمان سنجش درباره بررسی نحوه اجرای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری 20 دی ماه برگزار شد. در این جلسه سازمان سنجش به ۲ هزار پرونده در زمینه تخلفات کنکور ورود کرده است. برخی از این پرونده‌ها مربوط به داوطلبان سال‌های ۹۷ تا ۹۹ بود که در حال حاضر این داوطلبان در دانشگاه در حال تحصیل هستند و برخی دیگر مربوط به داوطلبان کنکور امسال است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1125356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =