النصر بلای جان سرخ ها می شود؟

پرسپولیس بازنده بزرگ پرونده شکایت باشگاه عربستانی خواهد بود؟

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ پس از نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ بود که باشگاه النصر عربستان پرسپولیس را متهم به استفاده از بازیکنان غیرمجاز کردند؛ اتهامی پر سروصدا که با شکایت برای تغییر نتیجه همراه شد و تا سوت برگزاری فینال، بسیاری از هواداران پرسپولیس را دچار اضطراب کرد.

شامگاه شنبه ۱۲ مهر ماه بود که باشگاه النصر اعلام کرد که قصد شکایت از پرسپولیس را دارد و با سروصدای رسانه‌ای فراوان شکایت خود را به‌ای اف سی تقدیم کرد. اما کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت النصر عربستان را وارد ندانسته و به آن رسیدگی نکرده است‌.

این پابان ماجرا نبود و النصری ها پرونده شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش (cas) ارجاع دادند. با گذشت چند سال از دیدار پرسپولیس و النصر در نیمه نهایی ، دادگاه عالی ورزش هنوز رای خود را درباره این مسابقه صادر نکرده و اینبار هم طی نامه ای به طرفین دعوی اعلام کرده که با استفاده از ماده ۵۹ قوانین ورزشی و اختیارات خود، مهلت برای صدور رای را تا ۲۸ ژانونه ۲۰۲۲ برابر با ۸ بهمن ۱۴۰۰ تمدید کرده است.

بنابراین موضوع پرونده شکایت النصر هنوز باز است و پرسپولیس از این خطر بزرگ رهایی نیافته است. پیگیری هایی که باشگاه النصر که از طریق وکیل نامدارش که وکیل باشگاه منچستر سیتی نیز است، نشان می دهد که احتمالا پرسپولیس با شوک جدیدی در پرونده شکایت باشگاه النصر مواجه خواهد شد.

شوکی در حد باز پس گرفتن پاداش فینال آسیا و محرومیت از حداقل یک دوره لیگ قهرمانان و جریمه سنگین. به هر حال مدیریت باشگاه پرسپولیس از زمان شکایت باشگاه النصر حداقل ۳ بار تغییر کرد و اما هیچ یک از آنها این پرونده را جدی نگرفته و در حال حاضر باشگاه النصر مراحل خیلی خوبی را پیش رفته است. به نظر می رسد که باشگاه پرسپولیس این پرونده را به مانند همه پرونده های دیگر بازنده بزرگ خواهد بود و فاجعه مدیریت دیگری برای این باشگاه در راه است.

محمد ابراهیم پور

کد خبر: 1125383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • هادی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      0 0
      حمایت‌های کورکورانه از پرسپولیس آخر باعث میشه فوتبال ایران تعلیق بشه، همانطور که فدراسیون مجبور شد بخاطر لاپوشانی تخلف پرسپولیس ،استقلال رو هم از آسیا حذف کنه تا قهرمانی های لیگ پرسپولیس زیر سوال نره