عامل تعرض به تندیس شهید سلیمانی دستگیر شد

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری عامل تعرض به تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، احمد رضا بهرامی گفت: با دستور قضایی و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان، عامل تعرض به تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دستگیر شد.

 برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت، جلساتی گرفته و دستوراتی صادر شد و با عنایت حضرت صدیقه طاهره، حضرت زهرا (س)، و تلاش همه دست اندرکاران امنیت استان چهارمحال و بختیاری، دادستان، ماموران اداره کل اطلاعات استان، سازمان اطلاعات سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان ونیروهای اطلاعاتی نیروی انتظامی استان، عامل این هتک حرمت در همان روزهای اول شناسایی و در کمتر از یک هفته دستگیر شد .

بهرامی قول داد: در خصوص این فرد با رعایت موازین شرعی و قانون،  رسیدگی‌های لازم برابر ضوابط و مقررات انجام شود و حکم مقتضی صادر گردد.

به منظور جلوگیری از اشاعه شایعات و دامن زدن برخی افراد به این مساله، از ارائه جزئیات و اینکه وابسته به چه گروه‌هایی هستند خوداری شده است و اطلاعات بیشتر پس از ادامه تحقیقات و روند پرونده منتشر خواهد شد.

به مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری و کشور که احساسات آن‌ها در پی این حادثه جریحه‌دار گردیده است، این اطمینـــــان را می‌دهم که دادگستـــری استــــان چهارمحال و بختیـــاری در اسرع وقت و با دقت تمــــــام، وفق موازین شرعی و قانونی به موضوع رسیدگی و عــــامــل یا عوامل این گستاخی را به سزای عمــل خود خواهد رساند.

یقین داریم راه این شهید عزیز و سایر شهـــدای گرانقدر با وجود زنان و مردان و جوانان باغیرت این مرز و بوم پُررهرو خواهد ماند. ان‌شاءالله

انتهای پیام/

کد خبر: 1125404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • معاد IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      0 0
      نویسنده آماتور حتی معنی جنایت نمی دونسته، بهتره شما نظر خودت نسبت به کل مردم بسط ندی!