بازهم یک پیشنهاد جدید برای سردار آزمون

باشگاه لیون فرانسه برای به خدمت گرفتن سردار آزمون، پیشنهاد جدیدی را به باشگاه زنیت ارائه کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نشریه «اکیپ» اعلام کرد که باشگاه لیون فرانسه برای به خدمت گرفتن سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت مصمم است و پیشنهاد جدیدی را به باشگاه لیون ارسال کرده است. باشگاه لیون فرانسه همچنان نسبت به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت امیدوار است، پیشنهاد جدیدی را به این باشگاه روسی ارائه کرده است که مبلغ آن ۶ میلیون یورو است و شامل پاداش هم می‌شود.

سردار آزمون همچنان به دنبال پیوستن به تیم فوتبال لیون است و با مدیران این باشگاه فرانسوی تاکنون چندین بار صحبت کرده است. سرمربی تیم فوتبال لیون هم از احتمال به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت ابزار امیدواری کرده است. چند روز گذشته هم زمزمه‌هایی برای جایگزینی کیزا و سردار آزمون در ترکیب تیم فوتبال یوونتوس شنیده می‌شد. سردار آزمون در این فصل رکورد ۱۰ گل‌زده و ۴ پاس‌گل را از خود در ۲۱ بازی برای زنیت به ثبت رسانده است. آزمون در ۱۰۴ بازی که با پیراهن زنیت به میدان رفته است موفق به ثمر رساندن ۶۲ گل و ۲۳ پاس‌گل شده است.

خبرنگار سرشناس ایتالیایی جان‌لوکا دی‌مارتزیو  به تازگی اطلاع داده بود که با مصدومیت فدریکو کیه‌زا از ناحیه رباط صلیبی او نمی‌تواند تا پایان فصل تیم فوتبال یوونتوس را همراهی کند و تیم  یوونتوس به دنبال تقویت خط حمله خود است. اولین گزینه برای تقویت خط حمله یوونتوس انتقال سردار آزمون است. باشگاه زنیت از یوونتوس وقت خواسته تا جانشین این مهاجم ایرانی را پیدا کند، اما تیم یوونتوس و آلگری آزمون را می‌خواهند. صحبت این انتقال طبق گفته دی‌مارتزیو بوده و این یک انتقال احتمالی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1125429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =