قالیباف: خود را وقف مردم کنیم بن‌بستی نخواهد ماند

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر خود را وقف حل مشکلات مردم کرده و از سیم خاردارهای نفس عبور کنیم، هیچ بن‌بستی در مسیر خدمت باقی نخواهد ماند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمدباقر قالیباف شامگاه پنجشنبه در پیامی به یادواره شهدای غرب مشهد اظهارداشت: شهید، ارزشمندترین دارایی خود را در راه حق نثار کرده و خداوند نیز زنگار کهنه شدن را از چهره او زدوده است.  

وی افزود: شهید از آن رو که خود را فنای فی الله کرده باقی خواهد ماند و ما باید خود را وقف آن چیزی کنیم که ماندنی است و جان در معرض فنای خود را، به قافله شهدا برسانیم.  

قالیباف اضافه کرد: رنجی بالاتر از جاماندن از قافله شهدا نیست و امید است خداوند ما را از جاماندگان قافله شهدا قرار ندهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ستارگان راه ایثار، راه را به گمشدگان این مسیر نشان می‌دهند، خون شهید راه ایثار را به دیگران نشان می‌دهد.

وی به تلاش ظالمان تاریخ برای زدودن یاد و راه شهدا اشاره کرد و گفت: از همین رو است که امروز می‌توان گفت زنده نگه داشتن نام، یاد و راه شهدا همانند کار ارزشمند شهدا است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر خود را وقف حل مشکلات مردم کرده و از سیم خاردارهای نفس عبور کنیم، هیچ بن‌بستی در مسیر خدمت باقی نخواهد ماند.

قالیباف خاطرنشان کرد: با عذرخواهی از عدم حضورم در این مراسم، قدردان همه دست اندرکاران یادواره شهدای غرب مشهد هستم.

گفتنی است مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی پس از قرائت پیام محمدباقر قالیباف، علت غیبت وی را نه ابتلا به کرونا که آنفلوانزا عنوان کرد که با نظر پزشکان مبنی بر ضرورت استراحت وی، برخی از برنامه‌ها از جمله حضور رییس مجلس در آیین یادواره شهدای غرب مشهد لغو شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1125638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =