امروز؛ آخرین مهلت دریافت وام ضروری دستیاری دانشجویان علوم پزشکی تهران

مهلت ثبت‌نام متقاضیان وام ضروری در مقاطع تخصصی و PhD دانشگاه علوم پزشکی تهران امروز جمعه ۲۴ دی ماه جاری پایان می‌یابد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بر اساس  اعلام دانشگاه علوم پزشکی تهران مهلت ثبت‌نام متقاضیان وام ضروری در مقاطع تخصصی و PhD این دانشگاه امروز جمعه ۲۴ دی پایان می‌یابد و دانشجویان می‌توانند در مهلت باقی مانده با مراجعه به پرتال دانشجویی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

دانشجویان متقاضی وام ضروری در مقاطع تخصصی و PhD می‌توانند مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال وام دستیاری دریافت کنند که این وام بدون نیاز به تعهد محضری و از طریق بانک مهر ایران پرداخت خواهد شد.

بر این اساس چنانچه دانشجویان در حال بازپرداخت بدهی در مقاطع قبل هستند، باید بازپرداخت‌ها به روز باشد، در غیر این صورت از لیست متقاضیان حذف خواهند شد و دانشجویان می‌توانند برای اطلاع از شرایط دریافت وام و مقررات، دستورالعمل نحوه اعطای وام دستیاری را در اینجا مشاهده کنند.

همچنین این دانشگاه با هدف حمایت از زندگی دانشجویان متأهل دانشگاه علوم پزشکی تهران و تشویق دانشجویان به  مهم ازدواج در راستای فرمایشات رهبری میزان وام ودیعه مسکن دانشجویان متأهل افزایش ۵۰ درصدی را شامل شد.

در ماه جاری نیز بر اساس تفاهم‌نامه دانشگاه علوم پزشکی تهران با صندوق رفاه وزارت بهداشت مبلغ ۶۰۰ میلیون وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی تهران به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده و دانشجویان متأهل دانشگاه علوم پزشکی تهران از این به بعد می‌توانند با ثبت درخواست خود در پورتال صندوق رفاه  از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1125665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =