فهمیدن دلایل حذف تیم‌های مان از آسیا برایم دردناک بود 

کارشناس فوتبال کشورمان تاکید کرد که حذف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا دردناک بوده است.

امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من در فوتبال ایران به قدری مسائل حاشیه ای و مشکلات و اتفاقات بیرونی وجود دارد که اینها مباحث فنی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند اما با همه این تفاسیر من فکر می کنم این موضوع که مسابقات منظم برگزار شد تا جایی که در آستانه رقابت‌های تیم ملی توانستیم نیم فصل از رقابت‌ها را پشت سر بگذاریم نشان دهنده تلاش و کوشش سازمان لیگ است که توانست رقابت ها را در تاریخ مشخص به پایان برساند.
وی ادامه داد: دو تیم تقریباً تازه وارد یعنی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان پدیده های فصل هستند و این موضوع نشان دهنده آن است که در شهرستان ها اگر سازماندهی وجود داشته باشد و مسائل اقتصادی حل شود آنها می توانند با قهرمان های سنتی این رقابت ها رقابت کرده و باید از مربیان جوان این تیمها نیز تقدیر کرد. این در حالی است که در صدر جدول تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی هستند و خوشبختانه در اصفهان یک مربی با اخلاق و جوان دارد کار می‌کند که در نیم‌فصل شاهد بودیم همواره از ادبیاتی که ما به آن نیاز داریم استفاده کرده و اینها نکات مثبت لیگ بودند.
حاج رضایی تاکید کرد: از سوی دیگر رقابت بین دو قدرت سنتی ایران یعنی استقلال و پرسپولیس در صدر جدول همچنان ادامه دارد این درحالی است که استقلالی ها امیدوار هستند بتوانند بعد از سال ها به مقام قهرمانی برسند که البته تیم آنها نیز با وجود مشکلاتی که وجود دارد در نیم فصل اول خوب بازی کرد. 
کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که اگر رقابت تیم ها و قهرمانی آنها منجر به حضور در آسیا نشود آیا به مرور موجب کشته شدن انگیزه ها برای رقابت داخلی نمی شود گفت: بازهم تاکید می کنم به قدری مسائل حاشیه‌ای ای در فوتبال ایران وجود دارد که مسائل فنی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و این واقعیت را شما با این سوال تکمیل کردید. طبیعتاً در این زمینه صحبت هایی را قبلا کردم اما بعد از این که اعلام شد هر دو تیم نمی توانند به آسیا بروند به تازگی اسناد و مدارکی رو شد که مطلع شدن از آنها خیلی خیلی دردناک بود، یعنی بر اساس این اطلاعات من شنیدم و خواندم که یکسری کارهای غیر اخلاقی صورت گرفت که نهایتا منجر به حذف این دو تیم شد. قبول دارم که این موضوع انگیزه ها را از بین می برد چرا که در صحنه های جهانی و آسیایی اگر اعتبار خود را حفظ کرده باشیم آن را از دست می‌دهیم و بچه های ما دیگر دیده نمی شوند و شانس لژیونر شدن آنها پایین می آید و ضرر و زیان هایی را این مسائلی که امروز در فوتبال ایران رخ می‌دهد در پی دارد. در هر صورت نمی‌دانم تا کی باید این مسائل در فوتبال ایران ادامه داشته و به آن لطمه میزند.

کد خبر: 1125694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =