مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۲۵دی 

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در  سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

 به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  گزیده‌ای از  مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در شنبه(۲۵دی ماه)  را در ادامه می‌خوانید:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین واحد علوم و تحقیقات و سازمان متخصصین و مدیران ایران

تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و سازمان متخصصین و مدیران ایران در راستای اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک، هدایت و حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلی به ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی  برای رفع نیازهای تحقیقاتی، برگزاری سمینار، کارگاه و همایش‌های علمی مشترک به صورت حضوری، غیرحضوری و الکترونیکی و صدور گواهینامه و استفاده از ظرفیت‌های علمی اعضای هیأت علمی منعقد شده است.

در اختیار گذاشتن تجهیزات آزمایشگاهی و فناوری طرفین، حمایت از تجاری سازی و فناوری‌های نو و استفاده از فضای آموزشی، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی، صدور مشترک مهارت کارت و تخصص کارت (طرح انحصاری سازمان متخصصین و مدیران ایران با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای) و درج لوگوی سازمان، دانشگاه و سازمان فنی و حرفه‌ای بر روی کارت جهت تشکیل شناسنامه علمی و نیز همکاری در برگزاری جلسات مشترک در کافه کارآفرین، از مفاد این تفاهم‌نامه همکاری است.

جشنواره «سجاده رنگین» برگزار می شود

جشنواره «سجاده رنگین» با موضوع نقاشی، نگارگری، خوشنویسی و نقاشی خط به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع)، با محوریت دوران زندگانی و ابعاد شخصیت آن حضرت، از ۱۵ تا ۲۶ اسفند در واحد هنرهای اسلامی- ایرانی استاد فرشچیان برگزار می شود. برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به صورت سالانه در دستورکار قرار گرفته تا با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری راه‌کنش و اقدامات کلان برنامه عملیاتی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای فکری نسل جوان و دانشگاهی مفاهیم ناب امامت و مهدویت با استفاده از ظرفیت مناسبت های ماه مبارک رجب و ماه مبارک شعبان و بهره‌مندی از قالب های هنرمندانه شانس ماندگاری بیشتری پیدا نمایند.

این جشنواره که در راستای نهادینه کردن گفتمان معنوی و هنر متعهد در جامعه معاصر ایران اسلامی برگزار می شود، در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با ایجاد دبیرخانه در واحدها و مراکز استانی و عنداللزوم در ابعاد بین‌المللی با استفاده از ظرفیت بالقوه و بالفعل در واحدهای دانشگاهی فعال خارج از کشور برگزار خواهد شد و شامل برنامه های موضوعی فرهنگی، ادبی و هنری خواهد بود. در بخش بین الملل شامل برگزاری همایش ها، گنگره ها، نمایشگاه ها و فستیوال های هنری و… با رویکرد بین‌المللی اعم از داخل و یا خارج از کشور است.

همچنین به اطلاع می رساند شرکت در این جشنواره برای تمامی هنرمندان و علاقمندان آزاد است. اندازه، قالب، شیوه و تکنیک خلق آثار به انتخاب هنرمندان آزاد است و هنرمندان می‌توانند در هر رشته و حداکثر با ۳ اثر هنری در هر رشته شرکت کنند.

شرایط اختصاصی این جشنواره به شرح ذیل است:

موضوع آثار ارسالی به جشنواره با محوریت دوران زندگانی و ابعاد شخصیت حضرت امام حسین (ع) باشد.

لازم به ذکر است؛ پذیرش و انتخاب آثار این رشته‌ها، در دو مرحله انجام می‌پذیرد.

الف- در مرحله اول فایل های آثار ارسال شده به سایت جشنواره بررسی می‌شود.

ب- در مرحله دوم اصل آثار منتخب به دبیرخانه جشنواره ارسال و انتخاب نهایی برای حضور در نمایشگاه صورت می‌پذیرد.

ارسال و حمل اثر به نمایشگاه و دریافت آن پس از پایان نمایشگاه، برعهده‌ هنرمند است.

امکان ارائه آثار به شیوه چیدمان هنر اجرا (Performance .Art) و ویدئو آرت با ارسال شرح و شیوه اجرا (statement) حداکثر تا ۳۰۰ واژه و طرح اجرایی مربوطه برای هنرمندان در محل دانشگاه نیز فراهم است.

در بخش ویدئو آرت، آثار ویدئویی باید حداکثر ۱۵ دقیقه و حجم هر ویدئو حداکثر ۲۰ مگابایت باشد. برای ارسال فایل‌های با حجم بالاتر با دبیرخانه جشنواره تماس حاصل شود.

در بخش ویدئوآرت، فرمت ویدئو باید یکی از فرمت‌های mp۴ و mp۳ باشد.

در بخش هنر اجرا، ارسال شرحی از اجرا الزامی است که شامل: مشخص کردن اجراگرها (performers) مکان و زمان اجرا، نقش و کنش مخاطب، طول اجرا، شر ح کلی اثر از ابتدا تا انتها، وسائل و امکانات خاص.

جوایز و برنامه های جانبی:

به تمامی هنرمندان راه‌یافته به نمایشگاه گواهی شرکت در جشنواره اهدا خواهد شد.

در هر حوزه از محورهای اصلی (نگارگری؛ خوشنویسی؛ نقاشی؛ نقاشی خط) به ۳ نفر از برگزیدگان جوایز نفیس اهدا می شود.

نمایشگاه گروهی آثار منتخب

چاپ کتاب آثار برگزیده

نمایشگاه مجازی آثار برگزیده به هفت زبان بین المللی

گاه شمار:

انتخاب اولیه آثار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
اعلام نتایج انتخاب اولیه: پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
اعلام نتایج نهایی راه یافتگان به نمایشگاه: پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
افتتاحیه: ۱۵ اسفند (۳ شعبان)
اختتامیه: ۲۶ اسفند ماه شب میلاد حضرت مهدی (عج)
دانشگاه آزاد اسلامی هنرهای اسلامی – ایرانی استاد فرشچیان: https://fiiau.iau.ir/fa
موسسه بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت (دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس)
ارکان:

شورای سیاست‌گذاری جشنواره: متشکل از نمایندگان دستگاه‌های هنری و تخصصی
هیأت داوران: متشکل از هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری
دبیر هنری: علیرضا روح الامینی
دبیر اجرایی: خانم فروزان کیوانفر

هنرمندان، هنرپژوهان و دانشجویان برای شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را با رعایت مفاد شرایط اختصاصی تا ۱۶ بهمن به دبیرخانه جشنواره به آدرس ایمیل sajade.rangin@gmail.com و نشانی: تهران- خیابان انقلاب- خیابان ۱۲ فروردین- خیابان شهید نظری- شماره ۹۷- دفتر مدیریت پژوهش و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی هنرهای اسلامی- ایرانی استاد محمود فرشچیان ارسال کنند.

ادامه ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی تا ۲۷ دی‌

 با توجه به مصوبه نوزدهمین جلسه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، مقرر شد مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل‌هایی که ظرفیت آنها خالی مانده، همراه با رشته محل‌های جدید انجام شود.

آن دسته ازداوطلبان شرکت کننده درآزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ که براساس کارنامه صادره ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته محل های دایر در  این دانشگاه هستند، تا روز دوشنبه ۲۷ دی ماه مهلت دارند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کدرشته محل از مجموعه‌های امتحانی مجاز اقدام کنند.

به داوطلبان توصیه می شود ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی ، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت‌نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کسب مدال نقره توسط دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اراک

زهرا بازیار متولد سال ۷۷ و دو سال است که فعالیت ورزشی خود را در رشته تیروکمان شروع کرده‌ و به صورت یکسال است که به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند و درحال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اراک مشغول به تحصیل است.

 وی افزود: با توجه به علاقه‌ای که به این رشته داشتم و خانواده هم مشوق من بودند، با لطف خداوند و تلاش و پشتکار خود، توانستم در این رشته به موفقیت برسم و از طرف شهر قم در سال ۱۳۹۹ در مسابقات کشوری شرکت کردم که توانستم مقام دوم و مدال نقره را کسب کنم و در مسابقات استانی هم دو مدال طلا کسب کرده‌ام. 

بازیار در ادامه بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ مسابقات پاراتیراندازی معلولان در فدراسیون جانبازان و معلولین در تهران برگزار شد که ۱۳ استان از کل کشور در این مسابقات حضور داشتند که در رشته‌ی جوانان توانستم رتبه دوم را کسب کنم و در ترکیب بزرگسال و جوانان از بین ۲۲ نفر مقام هشتم را در این مسابقات کسب نمودم.

 وی افزود: امیدوارم با تلاش و پشتکار و لطف خداوند بتوانم در سال جدید در همین زمان به تیم ملی تیراندازی با کمان راه پیدا کنم و افتخارآفرین باشم. با توجه به شرایط اکنون در خصوص بیمه‌ی ورزشی خوشبختانه شرایط خوبی داریم اما با توجه به اینکه رشته‌ی تیرو کمان رشته‌ی هزینه‌بری است در خصوص تامین هزینه‌ها، تمام هزینه‌ها به صورت شخصی تامین می‌شود و هزینه‌ی سالن و تمرین و تامین ساچمه‌ی خارجی نیز بر عهده‌ی خودم می‌باشد و این مهم‌ترین مشکل من در حال حاضر  است.

بازیار در پایان از تمام کسانی که در این راه با حمایتشان باعث موفقیتش شده بودند تشکر و قدردانی کرد.

جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره «رشد» دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره«رشد» دانشگاه آزاد اسلامی بصورت حضوری و مجازی برگزار شد.

علیرضا زارع شهرآبادی مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه گفت: جشنواره رشد با هدف تقویت و حمایت از کانون‌ها بعنوان یکی از اقطاب اثرگذار فرهنگی، یکی از مهمترین جشنواره های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه در جشنواره رشد سالجاری علاوه‌بر توجه به تولیدات کانون‌ها بر آموزش و توانمندسازی آنها تاکید شده است، گفت: در بحث کانون‌ها، نگاه معاونت فرهنگی و دانشجویی در عین توجه به کمیت، به کیفیت فعالیت‌ها نیز بوده و هدایت صحیح برای تولید آثار فاخر و کیفیت ساختاری مناسب را از وظایف مهم و اساسی فرهنگی می‌داند. از این‌رو برگزاری دوره های توانمندسازی ویژه دبیران، اعضای فعال و استادان مشاور به استان‌ها ابلاغ شده است که با استفاده از استادان بومی یا کشوری متخصص و صاحب صلاحیت این دوره ها در ماه‌های آتی در همه استان‌ها برگزار خواهد شد. در ادامه گزارشی از روند برگزاری جشنواره رشد ارائه شد.همچنین سامانه دریافت آثار و نمایشگاه مجازی تولیدات کانون ها راه اندازی و مقرر شد بصورت آزمایشی از این سامانه بهره‌برداری شود. 

تفکیک فرصت‌ها و نیازهای صنایع مقدمه برحل مسائل بخش صنعت و اقتصاد 

 محمد جواد صدری مهر، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در نشستی که به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان خوراسگان و با حضور رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد در راستای بررسی مسائل حوزه فناوری برگزار شد، تفکیک فرصت ها و نیازهای صنایع را مقدمه حل مسائل بخش صنعت و اقتصاد جامعه دانست.

 صدری مهر با بیان اینکه نظام موضوعات فناوری، راهی برای دستیابی به دانش مورد نیاز صنایع و بازار است، گفت: در مبحث نظام موضوعات فناوری، تلاش مجموعه پارک علم و فناوری بر این است که با ورود به موضوعات و مسائل صنایع منطقه‌ای، نقش واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کنار صنایع بومی و درآمدزای فعال یا غیر فعال هر منطقه برای رونق اقتصاد و بهبود امرار معاش مردم محسوس تر و پررنگ تر شود.

وی اظهار کرد: با تغییر رویکرد و سیاست های جدید مجموعه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی، تربیت نیروی حل مسأله در دانشگاه مسأله محور، مأموریت جدید واحدهای دانشگاهی است و مدیران ارشد و روسای واحدهای دانشگاهی به این باور جمعی رسیده اند که جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، می توانند متخصصان بالفعل و پاسخگوی مسائل کشور در آینده ای نه چندان دور باشند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مسائل و معضلات کنونی، با نگرش فناورانه و طرح در حوزه فناوری قابل تعریف و حل است، افزود: در تلاش هستیم که نظام موضوعات در صنایع را فعال تر کرده و با حضور نقطه به نقطه در هر صنعت و با نیابت واحدهای دانشگاهی، نیازها و فرصت های مناطق به تفکیک شناسایی شده و با احصاء و بازتعریف چالش‌ها و معضلات درصدد رفع آنها بکوشیم.

وی نتایج تحقیقات میدانی و اثربخش تیم‌های کاشف را خروجی اصلی دانشگاه دانست و گفت: ترکیب تیم‌های کاشف، متشکل از خوشه‌های فناور دارای تخصص‌های مختلف است که مشارکت و همکاری این تیم ها با بزرگان صنعت و بازار هر منطقه از کشور منجر به ایجاد یک روند زایشی علم محور در راستای تبدیل تحقیق و پژوهش ها به خروجی های موثر بر بازار و صنعت می شود که می تواند در خصوص جبران عقب ماندگی های علمی و تکنولوژیکی کشور کمک شایانی داشته باشند.

تمدید مهلت ثبت نام جشنواره ملی «شعر مولود کعبه» دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تا ۱۴ بهمن 

دبیر تخصصی جشنواره ملی شعر مولود کعبه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از تمدید مهلت ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره ملی «شعر مولود کعبه» دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تا ۱۴ بهمن امسال خبر داد. حجت الاسلام سیدحسین محتشمی از مشارکت ۸ نهاد وسازمان فرهنگی اجتماعی استان خراسان رضوی در برگزاری این جشنواره خبرداد و افزود : این نهاد ها شامل معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ، سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حوزه علمیه خراسان بزرگ، سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی ، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ، بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام ، معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی می باشند.
وی با قدردانی از اعلام همکاری و مشارکت مدیران ومسئولان سازمان ها ونهاد های فرهنگی استان ، افزود : این مشارکت مسئولیت ما را در جشنواره ای فاخر در جوار بارگاه منور حضرت رضا علیه السلام سنگین ترکرد و قطعا شاهد افزایش آثار فاخر و ارزشمند ادبی خواهیم بود. 
رئیس اداره مطالعات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ، همچنین از همکاری اساتید گروه ادبیات فارسی دانشگاه وهمه شاعران وادیبان استان وکشور که نسبت به این جشنواره اهتمام ویژه داشتند قدردانی کرد. 
حجت الاسلام محتشمی در خصوص نحوه داوری آثار گفت: آثار دریافتی در سه بخش حرفه ای ، دانشگاهی ودانش آموزی توسط شاعران برجسته کشور داوری و در پایان۱۴ اثر فاخر انتخاب ودراختتامیه جشنواره با اهدای لوح تقدیر وتندیس ویژه به همراه هدایای نقدی از ۳۰ تا ۸۰ میلیون معرفی می شوند.
وی ضمن دعوت از همه اساتید ، دانشجویان، فرهنگیان ، علاقه مندان وارادتمندان به ساحت مقدس اهل بیت (ع) جهت شرکت در این جشنواره، درباره شرایط شرکت در جشنواره گفت: علاقمندان باید آثار جدید خود که در جشنواره‌های دیگر ارائه نشده است را مطابق شیوه‌نامه جشنواره تا ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ از طریق سایت  https://iaum.nahad.ir  نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن‌های  ۰۵۱۳۶۶۳۰۰۳۹ – ۰۵۱۳۳۶۶۳۰۲۳۶ تماس بگیرند.
جشنواره ملی «شعر مولود کعبه» ۲۷ بهمن سالجاری همزمان با سالروز ولادت امام علی (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری دوره توانمندسازی امر به معروف و نهی از منکر ویژه کارکنان حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

دوره توانمندسازی امر به معروف و نهی از منکر ویژه کارکنان حفاظت فیزیکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و کارکنان حفاظت فیزیکی دانشگاه در سالن جلسات ساختمان اداری این واحد دانشگاهی برگزار شد.
 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: برای انتخاب مباحث و گفتمان باید همواره به این نکته توجه ویژه داشته باشیم که این مباحث و افکار چه مشکلی را از مشکلات دانشگاه برطرف می‌کند.
حجت الاسلام رضا قاسمی‌نژاد اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر علاوه‌بر اینکه یک مساله اجتماعی است؛ یک مساله فردی هم است یعنی تک‌تک افراد جامعه باید این خودشناسی را ابتدا از خود شروع کنند و سپس به دنبال هدایت دیگر افراد باشند.
وی با اشاره به اینکه برای شروع گفتمان امربه ‌معروف و نهی از منکر اول باید وجود خودمان را آماده کنیم، افزود: حتی برای گفتمان امر به معروف و نهی از منکر و کلا هر ارتباط زبانی باید مراقب الفاظ و کلماتی که می خواهیم از آنها استفاده کنیم باشیم تا بتوان مخاطب را بیشتر جذب کرد و او را از گفته خود بی‌حوصله نکنیم.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: یکی از مصادیق خودسازی حیا است. حیا هم از نظر عقلی و هم از نظر نقلی، آیات و روایات ویژه‌ای دارد. عزت و کرامت انسان به حیایی است که دارد حتی در جامعه نیز گفته می شود که آدم با حیا آدمی با وقار است.

حجت الاسلام قاسمی نژاد گفت:با اشاره به روایات و آیات قرآن و داستان های حضرت موسی و دختران شعیب و یوسف و زلیخا در خصوص حیا، بیان کرد: ما در روابط اجتماعی هم نیاز به حیا داریم بنابراین ایمان و حیا پیوسته هستند اگر ایمان برود حیا نیز می رود و یا برعکس و ما مومن بی حیا نداریم. حیا با خردمندی نیز رابطه مستقیم دارد و حیا دارای دو بعد حیای ممدوح و حیای مضمون است. حیای پسندیده دارای چند مورد است مورد اول حیا از خداوند و اینکه انسان در همه حال خدا را ناظر بر اعمال خود می داند و حیا از خدا یعنی من برای دل بستن به دنیا نیامدم بلکه آمده ام تا از دنیا و اموال دنیا برای ساختن آخرت خود استفاده کنم.
این استاد دانشگاه توضیح داد: دومین بعد حیا، حیا از دیگران است. انسان در مقابل دیگران باید حیا داشته باشد. وی افزود: حیا عاملی است که انسان را از کار ناپسند باز می دارد زیرا داشتن حیا از خدا و چه از دیگران باعث می‌شود که روند زندگی به گونه‌ای جلو برود که انسان در آن احساس آرامش و بی نیازی مفیدی داشته باشد.
مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم در این نشست گفت: به منظور نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و تکریم ارباب رجوع در دانشگاه، دوره های توانمندسازی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در موضوعات مختلف، با استفاده از استادان مجرب، ویژه کارکنان حفاظت فیزیکی دانشگاه برگزار می شود.
ایرج کیانی بروجنی با اشاره به برگزاری این دوره ها در قالب آموزش ضمن خدمت، اظهار کرد: برای شناسایی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر، توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی نیروهای حفاظت فیزیکی، امری ضروری و موثر است. در پایان این نشست به سوالات و ابهامات شرکت کنندگان در این دوره توانمندسازی در خصوص حیا و امر به معروف و نهی از منکر پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1125734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =