پیکان حریف آسانی برای استقلال نخواهد بود/ نبود تماشاگران تأثیر منفی در فوتبال ایران گذاشته است

مهاجم پیشین استقلال گفت: پیکان حریف آسانی برای استقلال نخواهد بود. بازیکنان نباید در باد صدرنشینی بخوابند و فکر کنند که به راحتی می‌توانند در این مرحله حساس جام حذفی پیکان را با شکست بدرقه کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مرتضی یکه در خصوص پیروزی سه بر صفر استقلال برابر نفت مسجد سلیمان و صدرنشینی این تیم در پایان دور رفت لیگ بیست و یکم گفت: استقلال توانست در یک بازی کاملاً برتر نفت مسجد سلیمان بحران زده را با شکست بدرقه کند. نفتی‌ها سرمربی خود را از دست داده بودند و تیمشان هم در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. از شانس بد آنها در هفته پایانی دور رفت با استقلال دیدار داشتند که در این بازی یک شکست در کارنامه شان رقم خورد.

وی ادامه داد: آبی‌ها به قهرمانی و یا صدرنشینی در نیم فصل اول لیگ برتر دست پیدا کرده اند کمترین گل خورده، بیشترین گل زده بدون باخت و بیشترین امتیاز توانستند نیم فصل اول را با موفقیت به پایان برسانند. البته این موفقیت که بعد از گذشت ۱۰ سال برای استقلال به دست آمده نباید کادر فنی و بازیکنان را دچار غرور کند. صدرنشینی در نیم فصل اول ارزش آنچنانی ندارد. درست است که هواداران خوشحال هستند زیرا بعد از سال‌ها هم در صدر جدول قرار دارند و هم بهترین رکوردها را در اختیار تیم شان می‌بینند اما باید کادر فنی، بازیکنان و مدیران باشگاه تمرکزشان روی قهرمانی در پایان فصل باشد.

یکه خاطرنشان کرد: هنوز راه درازی تا پایان لیگ ۲۱ باقی مانده، کادر فنی می‌داند ۱۵ بازی سخت را در پیش خواهد داشت، بنابراین تمام تمرکز خود را باید به کار ببندد تا بتواند با جمع آوری امتیازات لازم در پایان فصل جام را بالای سر ببرد.

مهاجم پیشین استقلال تصریح کرد: آبی پوشان نگاه ویژه ای هم به جام حذفی دارند. آنها باید از مرحله یک هشتم جام حذفی به مصاف پیکان تهران بروند مجیدی می‌داند که با سه بازی دیگر می‌تواند به قهرمانی در جام قهرمانی دست پیدا کند بنابراین نیاز است که بازیکنانش را از لحاظ تمرینی، روحی و روانی آماده این دیدار حساس کند. پیکان حریف آسانی برای استقلال نخواهد بود. بازیکنان نباید در باد صدرنشینی بخوابند و فکر کنند که به راحتی می‌توانند در این مرحله حساس جام حذفی پیکان را با شکست بدرقه کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که نیم فصل اول لیگ برتر نسبت به فصل گذشته پیشرفتی داشته یا خیر گفت: به جرأت می‌توانم بگویم لیگ ما پیشرفت آنچنانی نداشته. بیشتر زمین‌های تیم‌های لیگ برتری که در آن بازی می‌کنند از کیفیت بالایی برخوردار نیست. امکانات اولیه را نداریم و همین مساله باعث شد که یکی از تلخ‌ترین اتفاقات در فوتبال ما رقم خورده و تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شوند.

وی تاکید کرد: زمانی فوتبال ما پیشرفت خواهد کرد که همه ابزار و امکانات در اختیار باشگاه‌ها باشد، زمین تمرین مناسب، ورزشگاه اختصاصی، نبود مشکلات مالی و مسائل دیگر باعث می شودتا یک تیم پیشرفت کند اما این ابزارها و امکانات در فوتبال ما نایاب است بنابراین نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که فوتبال ما سال به سال حرکت رو به جلو داشته باشد.

یکه در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر و با شروع نیم فصل دوم تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند. نبود آنها تأثیر منفی در فوتبال ما گذاشته با توجه به اینکه خوشبختانه بیشتر مردم واکسن زده اند و دیگر شرایط گذشته وجود ندارد باید امیدوار باشیم که با هماهنگی مسئولان وزارت بهداشت و فدراسیون فوتبال علاقه مندان بتوانند به ورزشگاه‌ها آمده و از تیم‌های محبوب شأن حمایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

کد خبر: 1125735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =