رئیسی: رعایت پروتکل‌ها ضرورت دارد

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور گفت: با توجه به کاهش چشمگیر شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا، لازمه حفظ و بهبود شرایط موجود، رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تداوم نظارت‌ها است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به موضوع درخواست برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه‌ها تأکید کرد: مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه‌ها باید با رعایت دقیق و جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور محدود علاقه‌مندان همراه باشد و در این زمینه وزارتخانه‌های مسئول موظفند با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر لازم را در این زمینه به‌کار گیرند.

وی بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی در حمل‌ونقل عمومی تأکید کرد و اظهار داشت: صیانت از سلامتی مردم در حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه در مترو و هواپیما اهمیت مضاعفی دارد و برنامه‌ریزی‌های دستگاه‌های متولی در این زمینه به‌گونه‌ای باشد که مردم آسیب نبینند.

رئیس‌جمهور ‌ضمن قدردانی از همراهی مردم و تلاش همه دست‌اندرکاران خصوصاً بخش بهداشت و درمان گفت: حفظ و بهبود هرچه بیشتر شرایط موجود نیازمند رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی کنار نظارت دقیق توسط دستگاه‌های مربوطه است.

رئیسی همچنین بر ضرورت اطلاع‌رسانی به‌موقع به مردم در این زمینه تأکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی در زمینه مسائل مربوط به کرونا فقط از طریق سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا باید انجام شود و کسی نباید به‌عنوان عضو ستاد ملی و یا متخصص در رسانه ملی با طرح نظرات شخصی، موجب تشویش در جامعه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1125822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =