باشگاه‌های لیگ برتری برای برگزاری اردوی خارج از کشور محدودیتی ندارند

سخنگوی فدراسیون گفت: هر گونه اعزام شامل اردوهای فردی، تیمی و باشگاهی به خارج از کشور مانند گذشته نیازمند شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان است و پس از اخذ مجوزهای لازم هیچ محدودیت و ممنوعیتی در این میان وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسین شریفی در خصوص نامه فدراسیون فوتبال به باشگاه‌های لیگ برتری و ممنوعیت برگزاری اردوی خارج از کشور در نیم فصل، تاکید کرد: هر گونه اعزام شامل اردوهای فردی، تیمی و باشگاهی به خارج از کشور مانند گذشته نیازمند شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان است و پس از اخذ مجوزهای لازم هیچ محدودیت و ممنوعیتی در این میان وجود ندارد.

وی افزود: این قانون و شرایط، مربوط به امروز نیست و از گذشته متداول بوده است، فدراسیون فوتبال نظرش این بود که دوباره به باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی این مساله را یادآوری کند که حداقل ۲۰ روز قبل از اعزام به شورای برون مرزی و فدراسیون اعلام کنند چرا که شورای برون مرزی هر دو هفته یک بار تشکیل می‌شود و برای دریافت مجوزهای لازم باید در زمان مقتضی اقدام کرد تا مشکلی به وجود نیاید.

سخنگوی فدراسیون گفت: در غیر این صورت و در شرایطی که تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی این ضوابط را رعایت نکنند در صورت بروز هر گونه مشکل، عواقب آن متوجه خود آنها خواهد بود و فدراسیون فوتبال هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. 

شریفی یادآور شد: اعلام مجدد این بخشنامه به باشگاه‌ها تنها به دلیل یادآوری بود اما به نظر می‌رسد ابهاماتی در خصوص آن به وجود آمده که به این وسیله رفع ابهام می‌شود. 

پس از اطلاع‌رسانی فدراسیون فوتبال و با توجه به برنامه اردوی خارجی تیم فوتبال استقلال تهران این شائبه به وجود آمد که فدراسیون فوتبال با اعزام و برپایی اردوی باشگاه استقلال در خارج از کشور مخالف است.

مسئولان باشگاه استقلال در صدد هستند به پیشنهاد فرهاد مجیدی اردوی این تیم را در یکی از کشورهای امارات یا قطر برپا کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

کد خبر: 1126046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =