نگاهی به آخرین نقل و انتقالات فوتبال ایران

فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران آغاز شد و باشگاه‌ها به دنبال جذب بازیکنان مدنظرشان هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران از ۲۶ دی آغاز شد و تا ۲۳ بهمن ادامه دارد و باشگاه‌ها به دنبال جذب بازیکنان مدنظرشان هستند.

استقلال تهران: باشگاه استقلال به دنبال جذب ۲ بازیکن برزیلی و آسیایی است. این تیم به جذب بازیکنان داخلی هم علاقه‌مند است. بابک مرادی از استقلال جدا شده و گفته می‌شود متین کریم زاده، رشید مظاهری، فردین رابط و ... از این تیم جدا می‌شوند.

پرسپولیس تهران: با توجه به مصدومیت عیسی آل کثیر و جدایی احتمالی حامد پاکدل، سرخ‌ها به دنبال جذب ۲ مهاجم هستند که یکی از آن‌ها خارجی است. همچنین سرخ‌ها علاقه به جذب پیمان بابایی هم دارند که با مخالفت تبریزی‌ها همراه بوده است. پرسپولیسی‌ها در خط دروازه نیز به دنبال یک بازیکن هستند و از رشید مظاهری و محمدرضا اخباری به عنوان گزینه این تیم نام برده می‌شود.

رامین رضاییان هم که از السیلیه قطر جدا شده است، گفته می‌شود شاید به پرسپولیس بیاید.

تراکتور تبریز: باشگاه تراکتور در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشت و حالا پیمان بابایی، ستاره این تیم در آستانه جدایی از جمع قرمزها است. استقلال و پرسپولیس مشتریان این بازیکن هستند. سولدو، سرمربی تراکتور در نظر دارد تا برای نیم فصل دوم تیمش را به خوبی آماده کند و چند ستاره به خدمت بگیرد.

همچنین شنیده می‌شود اخباری به مدیران باشگاه تراکتور اعلام کرده قصد ماندن در این تیم را ندارد و درصورتی که رضایت‌نامه این بازیکن صادر شود، او شاگرد یحیی گل محمدی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد.

پیش از این شایعه شده بود که تراکتوری‌ها با شرالدین بوبویف مذاکره کردند که تبریزی‌ها این خبر را تکذیب کردند.

آلومینیوم اراک: حامد پاکدل، مهاجم پرسپولیس در حال حاضر با ۲ - ۳ پیشنهاد لیگ برتری مواجه شده و حتی باشگاه آلومینیوم هم خواهان بازگرداندن این مهاجم است.

همچنین سرمربی پرسپولیس قصد دارد در ازای جذب محمود قائدرحمتی هافبک دفاعی آلومینیوم، یک یا دو بازیکن خود را به اراکی‌ها بدهد و خط میانی تیمش را تقویت کند. قائدرحمتی سال گذشته در نساجی مازندران بود و این فصل هم شرایط خوبی در آلومینیوم داشته و یک گل زده است.

پیکان: پرسپولیسی هاو چند تیم دیگر لیگ برتری به دنبال جذب کوشکی، مهاجم این تیم هستند. این بازیکن در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت و ۲۱ سال دارد.

فولاد خوزستان: رشید مظاهری در این فصل حتی در یک بازی هم در ترکیب اصلی استقلال به میدان نرفته و جدایی او در نیم فصل قطعی به نظر می‌رسد. در این بین جواد نکونام برای تقویت خط دروازه تیمش به دنبال جذب رشید مظاهری و پاسخ نهایی او برای پیوستن به این تیم است.

حردانی، مدافع این تیم نیز از استقلال پیشنهاد دارد و باید دید به جمع آبی‌ها خواهد پیوست یا خیر.

گل گهر سیرجان: کی روش استنلی مهاجم نام آشنا و برزیلی به تازگی قراردادی را برای نیم‌فصل دوم با باشگاه گل گهر منعقد کرده است.

نساجی مازندران: متین کریم زاده، مدافع چپ استقلال در روزهای اخیر با نساجی به توافق نهایی رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او ظرف روزهای آینده با نساجی قرارداد امضا خواهد کرد.

صنعت نفت آبادان: گفته می‌شود شروین بزرگ از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و شاید از جمع زردها جدا شود.

همچنین طالب ریکانی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعلام کرد، هشت نفر از بازیکنان این تیم به فدراسیون نامه نوشته‌اند و قرار است فسخ یکطرفه بگیرند.

هوادار تهران: باشگاه هوادار در روزهای قبل بابک مرادی را از استقلال جذب کرد. همچنین مرتضی آقاخان نیز قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

ذوب آهن اصفهان: با توجه به درخشش میلاد جهانی در لیگ برتر، این بازیکن پیشنهاداتی دارد و شاید از جمع سبزها جدا شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1126073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =