استقلالی‌ها پیش از بازی جام حذفی کرونا گرفتند!

مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور طی امروز و فردا انجام خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین مسابقات از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه فردا ۲۸ دی‌ماه تیم‌های پیکان و استقلال به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز ، این در حالی است که امروز و در آستانه این بازی مهم اردوگاه آبی با یک شوک مواجه شده و آن‌هم ابتلای چند بازیکن این تیم به کووید ۱۹ است .

طبق اطلاعاتی که به دست خبرنگار ما رسیده دیروز تست کرونای چند بازیکن استقلال مثبت شده و قرار است آن دسته از بازیکنانی که نتیجه تستشان منفی بوده امروز با حضور در مجموعه آرارات مجدداً تست بدهند و پس‌ از آن تعداد دقیق کرونایی‌های استقلال مشخص و اعلام خواهد شد. ‌

این در حالی است که استقلالی‌ها دور قبل مقابل نود ارومیه به‌سختی و در ضربات پنالتی موفق به پیروزی شدند و باید دید حالا چطور از سد پیکانی که قشقایی را شکست داده بود خواهند گذاشت. هر چند در صورتی که تعداد ابتلای به کرونا در بین بازیکنان استقلال زیاد باشد، امکان لغو این دیدار هم وجود دارد.

جام حذفی از جمله مواردی است که فرهاد مجیدی روی فتح آن در فصل جاری حساب باز کرده تا به دو دوره ناکامی‌اش در این تورنمنت خاتمه دهد.

کد خبر: 1126090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =