امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد ایران‌شناسی و دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد ایران‌شناسی و دانشگاه آزاد اسلامی به امضای رئیس بنیاد ایران‌شناسی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد ایران‌شناسی و دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع همکاری های بین‌المللی علمی، آموزشی و فرهنگی با شعب خارج از کشور این دانشگاه به امضای آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای رئیس بنیاد ایران‌شناسی و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

این تفاهم نامه که برپایه اهداف علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و قوانین جاری با حفظ منافع متقابل منعقد شده، در حوزه های همکاری مختلف از جمله «طراحی و اجرای طرح های مشترک پژوهشی، علمی، تاریخی و فرهنگی در زمینه ارتقای آگاهی‎ بخشی درخصوص ایران شناسی و شناساندن ظرفیت های فرهنگی، تمدنی، ایرانی و اسلامی کشور در عرصه بین الملل توسط دانشگاه»، «تبادل تجربیات، اسناد، اطلاعات و کتب علمی، پژوهشی و آموزشی» و «برگزاری کارگاه های آموزشی و پژوهشی، نشست های تخصصی و گردهمایی های فرهنگی، علمی و آموزشی» اجرایی خواهد شد.

«کمک به طراحی و تأمین محتوا و برگزاری همایش ها و هم اندیشی های علمی پژوهشی و فرهنگی مشترک»، «مشارکت در تهیه و چاپ کتب، مجلات و مقالات علمی با موضوع ایران شناسی و تاریخ تمدن ایران و اسلام»، «همکاری در برگزاری نمایشگاه های محصولات فرهنگی، علمی پژوهشی با موضوع ایران شناسی و شناساندن تاریخ تمدن ایرانی»، «مشارکت در برگزاری همایش ها، نشست های علمی تاریخی و مراسم نکوداشت مخافر ادبی، استادان و محققان ایران شناسی» و... از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1126097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =