درویش نیامده پشیمان شد

محمدرضا درویش در بدو ورود به پرسپولیس با مشکلات متعدد این باشگاه روبه رو شده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ درویش که چند روز گذشته از سوی حمید سجادی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس معرفی شده بود، با مشکلات زیاد باشگاه پرسپولیس مواجه شده است به حدی که تا به امروز نتوانسته است کاری را از پیش ببرد!

درویش پس از بررسی های متعدد پرونده های موجود در باشگاه پرسپولیس، متوجه شد پرونده شکایتی اوساگونا، استوکس، باشگاه سابق محمد نادری، پدیده و شرکت های هواپیمایی باعث خواهد شد کار سختی در پرسپولیس داشته باشد.

 البته لازم به ذکر است که پرونده های خارجی ممکن است باعث شود که پنجره نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس بسته شود و این باشگاه نتواند بازیکنان جدید را جذب کند و همین موضوع می‌تواند هواداران و کادر فنی پرسپولیس را عصبانی کند.

علاوه بر تمام این مشکلات، مدیرعامل جدید پرسپولیس باید به بازیکنان و کادرفنی نیز پرداختی داشته باشد چرا که آنها تا اینجای فصل کمتر از ۲۰ درصد دریافتی داشته اند و از این موضوع به شدت ناراضی هستند. 

 حتی یحیی گل محمدی در نشست خبری خود به این موضوع اشاره کرد و اعلام کرد که صدری قرار بود پرداختی داشته باشد اما با رفتن وی تکلیف بازیکنان و کادر فردی مشخص نیست.

 به نظر می رسد که درویش با دیدن مشکلات متعدد پرسپولیس، غافلگیر شده باشد و با توجه به اینکه کارگزار پرسپولیس نیز خواهان ار قرارداد جدیدی شده است، دستهای درویش بسته تر خواهد بود و مدیرعامل جدید پرسپولیس در بدو ورود باید به دنبال درآمدزایی برای حل مشکلات باشد.

 برخلاف سایپا به نظر می رسد که درویش کار بسیار سختی را در باشگاه پرسپولیس داشته باشد و باید دید که آیا می تواند از پس مشکلات این باشگاه برآید یا خیر؟

مهسا حسینی

کد خبر: 1126098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =