ادعای معدوم‌سازی فلفل‌های ایران واقعیت داشت؟

یک مقام مسئول با بیان اینکه ادعای معدوم سازی فلفل های ایران توسط جمهوری آذربایجان در دست بررسی است، گفت: تاکنون هیچگونه مستنداتی در این زمینه به ما ارائه نشده است.

 به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یک منبع آگاه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ادعای معدوم سازی فلفل‌های ایران توسط جمهوری آذربایجان در دست بررسی است، گفت: تاکنون هیچ‌گونه مستنداتی در این زمینه به ما ارائه نشده است.

وی اضافه کرد: این مساله در دست بررسی است و به محض اینکه به نتیجه قطعی برسیم آن را اعلام عمومی خواهیم کرد. به گزارش مهر، اخیر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که سازمان امنیت غذایی جمهوری آذربایجان اعلام کرد در فلفل وارداتی از ایران به جمهوری آذربایجان ویروس مشاهده شده است.

براساس اعلام این رسانه‌ها، در فلفل‌های وارداتی از ایران ویروس قهوه‌ای چروکیدگی مشاهده شده است و بر اساس قانون " تجارب بین المللی "با رعایت الزامات قرنطینه‌ای گیاهی باید معدوم شود. رحیم وهاب‌زاده نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و آذربایجان در گفتگویی این مساله را تکذیب کرده و گفته است که خبر معدوم شدن فلفل دلمه‌ای های ایرانی در آذربایجان دروغ است.

منبع: مهر

کد خبر: 1126162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =