کلینیک پایش سلامت در بیمارستان فرهیختگان راه‌اندازی شد

کلینیک پایش سلامت در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی با هدف افزایش آگاهی و کاهش ریسک ابتلا به بیماری های قابل پیشگیری راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی نیلوفری مدیر بخش پایش سلامت بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: کلینیک پایش سلامت در بیمارستان فرهیختگان در راستای فعالیت های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف افزایش آگاهی و کاهش ریسک ابتلا به بیماریهای قابل پیشگیری راه اندازی شده است. 

نیلوفری اظهار کرد: در این کلینیک افراد پس از پرکردن فرم خوداظهاری و مشخص کردن علائم و بیماری های خود، ارزیابی های اولیه سلامت مانند نوارقلب، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، معاینه دهان و دندان، تست روانشناسی، معاینه توسط پزشک پایش، معاینه و ارزیابی ریسک توسط پزشک اجتماعی و پیشگیری در مورد آنها انجام می شود.

مدیر بخش پایش سلامت بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: با ارزیابی وضعیت سلامت افراد، ریسک سنجی برای هر فرد انجام می شود و در نهایت میزان خطر بیماری های غیرواگیر در افراد تعیین و برای کاهش خطرات این ریسک ها برنامه هایی به صورت اقدامات پیشگیرانه به مراجعه کنندگان آموزش داده می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1126242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =