2+2 تغییر سرمربی برای نیم فصل دوم لیگ برتر

در این فصل از لیگ برتر به نسبت فصول گذشته کمتر شاهد تغییر سرمربیان تیم ها بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، نیمکت تیم ها در لیگ بیست و یکم محکم‌تر از فصول قبلی بوده اما با طی شدن نیمی از مسابقات، مدیران برخی باشگاه‌ها به دلیل نارضایتی از جایگاه تیم خود در نظر دارند تغییر سرمربی را عملی کنند.

اولین تغییر در شهر اولین‌ها

نفت مسجدسلیمان از جمله تیم هایی است که قطعا ادامه کارش را با یک سرمربی جدید تجربه خواهد کرد. مدیران این باشگاه که پیش از شروع مسابقات با محمود فکری به توافق رسیده بودند، به یکباره و بدون مشخص شدن دلیل خاصی اقدام به جذب یک سرمربی دیگر کردند و هدایت تیم را به فراز کمالوند سپردند.

پذیرش 8 شکست و کسب تنها 2 برد از سوی این تیم در 15 هفته‌ای که از لیگ گذشته، جایگاه رده پانزدهم با 11 امتیاز را رقم زده و همین دلیل هم باعث شده جایگاه کمالوند روی نیمکت به خطر بیفتد. هر چند کمالوند پیش از تقابل تیمش در هفته پانزدهم مقابل استقلال استعفا داد اما برای این بازی روی نیمکت نفتی‌ها نشست و پس از باخت در این بازی با بازیکنانش خداحافظی کرد.

روز گذشته خبر رسمی پایان همکاری فراز کمالوند و نفت مسجدسلیمان منتشر شد اما با این حال امروز مدیران باشگاه اعلام کردند همچنان نظرشان روی بازگرداندن کمالوند است. ضمن اینکه برخی منابع خبری می‌گویند سرمربی بعدی تیم شهر مسجدسلیمان از بین محمود فکری و رضا مهاجری انتخاب خواهد شد و در این بین احتمال انتخاب فکری نیز بیشتر است.

محمود فکری سابقه صعود به لیگ برتر با نفت مسجدسلیمان را درکارنامه خود دارد و سال گذشته نیز باعث بقای این تیم در لیگ برتر شد و حال باید دید مانند فصل گذشته از اواسط راه هدایت نفتی‌ها را بر عهده خواهد گرفت یا خیر.

بازگشت رحمتی به شهر پر خاطره

دیگر تیمی که احتمال تغییر سرمربی در آن وجود دارد فجر سپاسی است. این تیم که امسال با هدایت علی کلانتری از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده و کارش را با این مربی ادامه داد، با 2 برد و 7 باخت و 6 مساوی فقط 12 امتیاز کسب کرده تا اختلافی یک امتیازی با نفت مسجدسلیمان در رده پانزدهم داشته باشد.

حالا خبر رسیده علی کلانتری جای خود را به سیدمهدی رحمتی که سال گذشته هدایت شهرخودرو را برعهده داشت بدهد.

مهدی رحمتی فوتبال خود را با تیم فجر سپاسی آغاز کرد و بعد از چهار سال حضور موفق در این تیم نامش مطرح شد و به تیم سپاهان و از آنجا به استقلال راه یافت و حال این مربی جوان قصد دارد به تیم پر خاطره خود برگردد اما باید دید مدیران شیرازی نظرشان روی این تغییر همچنان مثبت خواهد ماند یا خیر.

دو کاندیدای احتمالی

تیم‌های هوادار و تراکتور نیز به دلیل اختلاف امتیاز بسیار کم با نفت مسجدسلیمان و حضور در منطقه خطر باید در این فرصت نسبت به تقویت خود برای کسب نتایج بهتر در نیم‌فصل دوم اقدامات لازم را انجام دهند و در همین راستا احتمال می‌رود کادر فنی این دو تیم نیز دستخوش تغییراتی شود.

کد خبر: 1126256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =