درخشان: پرسپولیس باید در خط حمله تقویت شود

پیشکسوت پرسپولیس درباره برنامه این تیم برای نیم فصل دوم عنوان کرد: تیم حتماً باید در یک نقطه تقویت شود و آن خط حمله است. حمله نقطه حیاتی هر تیمی است، چون تیم‌ها باید از این پست گل بزنند و نتیجه بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید درخشان، درباره پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی اظهار داشت: این دیدار نسبت به سایر بازی‌های پرسپولیس، یک تفاوت ویژه داشت و آن هم اینکه بازیکنانی که برای تیم به میدان رفتند توانستند، وزن و کیفیت‌شان را به خوبی نشان دهند. احسان پهلوان خیلی خوب بازی کرد و نشان داد که پتانسیل‌ بالایی دارد. وحید امیری و مهدی ترابی هم روز خوبی را پشت سر گذاشتند و مهدی عبدی نیز نشان می‌تواند خوب کار کند و به عنوان یک مهاجم مطمئن و گلزن ظاهر شود.

وی با اشاره به عملکرد ذوب‌آهن تصریح کرد: ذوب‌آهن بازی بسته‌ای‌ انجام نداد و حمله می‌کرد. زیبایی فوتبال به همین است که وقتی تیم هجومی بازی کند و گل هم بخورد، مشکلی ندارد. ذوب‌آهن با وجود 3 گلی که خورد خوب بازی کرد و همین که بسته و پیچیده بازی نکرد نشان می‌دهد می‌توانیم از این وضعیت بسته بازی کردن خلاص شویم. با بازی فشرده و کسب تساوی و پیروزی یک گُله بازی زیبایی ارائه نمی‌دهیم. ذوب‌آهن طوری بازی کرد که فوتبال ما به این سبک امروز خیلی نیاز دارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره برنامه این تیم برای نیم فصل دوم عنوان کرد: تیم حتماً باید در یک نقطه تقویت شود و آن خط حمله است. حمله نقطه حیاتی هر تیمی است، چون تیم‌ها باید از این پست گل بزنند و نتیجه بگیرند. حتما این پست باید تقویت شود تا تیم بتواند در نیم فصل دوم امتیازات خوبی بگیرد.

درخشان درباره انتصاب بیژن ذوالفقارنسب به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و اینکه او از برخی مسائل باشگاه مانند بدهی به باشگاه بی‌اطلاع است، گفت: خیلی از پیشکسوتان چون در بدنه باشگاه نیستند خیلی از ریز ماجراها و حساب و کتاب‌ها بی‌اطلاع هستند. شاید آقای ذوالفقارنسب تاکنون از این موارد اطلاع دقیقی نداشته، اما اگر در بحث فنی از ایشان سؤالی شود مطمئناً خیلی خوب می‌تواند توضیح دهد. آقای ذوالفقارنسب تازه به هیئت مدیره باشگاه اضافه شده و ممکن است از خیلی مسائل ریز باشگاه هنوز خبر نداشته باشد، من هم الان از داخل باشگاه خبر زیادی ندارم. با این حال ایشان مسئولیت مهمی دارد و از اینجا به بعد با اشرافی که به مسائل پیدا می‌کند، برای حل خیلی از مشکلات کمک حال درویش خواهد بود. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کد خبر: 1126265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =