دانشجویان علوم پزشکی لارستان مقابل فرمانداری «اِوَز» تجمع کردند

جمعی از دانشجویان علوم پزشکی لارستان ظهر امروز سه‌شنبه در اعتراض به مشکلات رفاهی و خوابگاهی مقابل فرمانداری اوز تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جمعی از دانشجویان دانشکده علوم پزشکی لارستان ظهر امروز سه‌شنبه ۲۸ دی ماه در اعتراض به مشکلات رفاهی و خوابگاهی مقابل فرمانداری اوز تجمع کردند.

این تجمع در پی تشدید مشکلات خوابگاهی، رفاهی و حمل و نقل دانشکده بهداشت و عدم رسیدگی مسئولان مربوطه صورت گرفت.  

دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد «نه به وعده‌های توخالی»، « سرویس و اینترنت ما کو؟»، «وعده نمی‌خواهیم؛ عمل می‌خواهیم»، «کجایید مسئولان»، «اتاق و کتابخانه ما کو؟»، «نمازخانه ما کو» مقابل فرمانداری و در هوای بارانی تجمع کرده و خواهان رسیدگی به مشکلات رفاهی این دانشگاه شدند.

 شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی لارستان مشکلات ظرفیت خوابگاه‌ها، آنتن‌دهی اینترنت در خوابگاه، فقدان امکانات رفاهی و ورزشی را به مسئولان این دانشکده از جمله بهزاد رضایی  رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان اعلام کرده، اما تا کنون خواسته دانشجویان برآورده نشده است.

به گفته شورای صنفی دانشکده لارستان، هنوز  جلسه هم‌اندیشی با دانشجویان خوابگاه‌های لار و اوز جلسه در راستای رسیدگی به مشکلات دانشجویان نداشته است. شورای صنفی با ارسال نامه ای درخواست تشکیل جلسه با ریاست علوم پزشکی را ارائه داده، اما تا کنون جلسه‌ای با اعضای شورای صنفی برگزار نشده است.

دانشجویان علوم پزشکی لارستان مقابل فرمانداری «اِوَز» تجمع کردند

دانشجویان علوم پزشکی لارستان مقابل فرمانداری «اِوَز» تجمع کردند

انتهای پیام/

کد خبر: 1126268

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =