گل من تیر خلاص به گل‌گهر بود/ آقای الهامی از ما بازی جنگنده می‌خواهد

رضا جعفری زننده یکی از گل های نساجی در جام حذفی مقابل گل گهر بود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، نساجی مازندران با پیروزی پر گل برابر گل گهر به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد رضا جعفری در این مورد به خبرنگار ما گفت: همانطور که گفتم گل گهر قصد داشت با صعود در جام حذفی فشارها بابت کسر امتیاز را از روی خودش بردارد بازی خیلی جنگنده و فیزیکی بود و ما با برنامه کار کردیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی را با اختلاف دو گل ببریم و این خودش نشان می دهد تیم ما شخصیت خوبی گرفته است.

او که با پاس ایوب کلانتری گل سوم تیمش را به ثمر رساند در این باره ادامه داد: گلی که من زدم تلاش بچه‌های تیم بود ولی گل گهر عقب بود و بی محابا حمله می‌کرد و مدافعان شان جلو آمده بودند که گل بزنند ولی ما در یک ضد حمله پرتعداد توانستیم در دقیقه ۸۸ به گل برسیم شخصا در آن لحظات خیلی خسته بودم و آن لحظه به ایوب گفتم آنقدر خسته هستم که نمی توانم بدوم و توپ را بگیر و برو به خودم آمدم و دیدم در محوطه جریمه هستم خدا را شکر که توانستم این گل را بزنم و فشاری که روی تیم بود را بردارم. بالاخره گل گهر تیم خوبی است و امسال هزینه کرده ولی با توجه به شرایطی که برایش پیش آمده تیمشان کمی از شرایط عالی که داشته فاصله گرفته و امیدوارم که خیلی زود با توجه به مربی که دارند و شرایط جدول به مسابقات برگردند.

هافبک نساجی در مورد عدم پخش زنده این دیدار گفت: قرار بود این بازی را شبکه ورزش پخش کند ولی نمی دانم چه اتفاقی افتاد اما فکر می‌کنم هماهنگی بین تیم استان مازندران نبوده چیزی که من شنیدم همین بوده ولی این موضوع جلوه قشنگی ندارد. گل گهر و به خصوص نساجی هر دو هوادار دارند و امیدوارم بازی بعدی پخش شود.

این بازیکن در مورد شرایط میزبانی عنوان کرد: باید بدانیم بازی بعدی کجا میزبان هستیم ولی حداقل یک جا باشیم و اگر داخل استان خودمان باشد بهتر است.

بازیکن نساجی در مورد صحبت ساکت الهی مبنی بر اینکه اگر ۱۰ بار دیگر هم با گل‌گهر بازی کنند نتیجه سه بر یک رقم نمی‌خورد توضیح داد: آقای الهامی مربی خیلی جسوری است و اگر رئال مادرید هم روبرویمان باشد می خواهد که ببریم جدا از نتیجه‌ای که در برابر گل گهر گرفتیم خیلی هم خوب بازی کردیم. جعفری در پایان در مورد دیدار با فجرسپاسی افزود: بازی کمی سخت است چون باید در زمین فجر به میدان برویم و امیدوارم با تدبیر کادرفنی سه امتیاز شیرین را از این بازی بگیریم.

کد خبر: 1126399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =