تهدید یحیی عملی می شود؟

امروز خبری مبنی بر استعفای یحیی گل محمدی در رسانه ها منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ خبر استعفا گلمحمدی از پرسپولیس که در رسانه ها مطرح شده، به نظر می رسد تهدیدی برای جلب حمایت وزارت ورزش باشد.

شرایط مالی باشگاه پرسپولیس این روزها رو به وخامت است و تا این لحظه، حضور درویش نیز نتوانسته است کاری را از پیش ببرد. بازیکنان و کادر فنی این تیم تا به اینجای کار تنها ۲۰درصد دریافتی داشته اند که با توجه به پایان نیم فصل، رقم بسیار پایینی می باشد. 

با شروع فصل نقل و انتقالات نیز، باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن به مشکل خواهد خورد و ممکن است نتواند بازیکن های مد نظر سرمربی را جذب کند و همین موضوع مشکل بزرگی است.

یحیی گل محمدی که حامی سرسخت مجیدی صدری بود، پس از دیدن اینکه در چند روز گذشته درویش نیز نتوانسته است کاری از پیش ببرد، باشگاه را تهدید به استعفا کرد.

به نظر می رسد استعفا سرمربی پرسپولیس بیشتر تحت فشار گذاشتن وزارت ورزش باشد تا بتواند حمایت آنها را به دست بیاورد.

به نظر می آید گل‌محمدی با این کار قصد داشته حمایت مالی وزارت ورزش را جلب کند تا هر طور که شده پول زیادی به باشگاه پرسپولیس تزریق شود تا بلکه مشکلات برای چند روز حل شود.

نا گفته نماند در تیم هایی که گل‌محمدی سرمربی بوده است و یا همین پرسپولیس، تا اوضاع تیم بهم ریخته شد، تهدید به استعفا کرده است و البته که هر آن را عملی نکرده.

باید دید که در نهایت وزارت ورزش به داد پرسپولیس خواهد رسید یا گلمحمدی اینبار تصمیم خود را عملی می کند؟

مهسا حسینی

کد خبر: 1126408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =