عاملین تیراندازی در خیابان وحدت اسلامی بازداشت شدند

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که طی روزهای بیستم و بیست و یکم دی ماه سال جاری در خیابان وحدت اسلامی اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم کردند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران امروز چهارشنبه بیست و نهم دی ماه سال جاری در جمع خبرنگاران درباره شرارت دو گروه از اراذل و اوباش که در شهر تهران اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، گفت: اقدام به شرارت این دو گروه در خیابان وحدت اسلامی و در برخی مغازه‌های این محدوده بوده است.

وی با اشاره به تخریب و آثار گلوله در محل حادثه ادامه داد: جای گلوله‌ها روی مغازه فوق که در روز بیستم و بیست و یکم دی ماه ناشی از شرارت اراذل و اوباش است همچنان مشخص است.

سرهنگ راستی تصریح کرد: این دو گروه با کری خوانی اقدام به ایجاد دعوا و درگیری در شهر می‌کردند و در کمتر از بیست و چهار ساعت توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ راستی خاطرنشان کرد: این دو گروه اراذل و اوباش با هم قرارهایی را در ۳ نقطه از داخل و ۱ نقطه خارج از شهر تهران داشتند و همه متهمان دستگیر شده سابقه سرقت، شرارت و درگیری با سلاح سرد را دارند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ۲ دستگاه موتور سیکلت از آن‌ها توقیف شده و در کیانشهر نیز مشابه این اتفاق رخ داده است.

سرهنگ راستی تاکید کرد: ۷ نفر از اراذل و اوباش از این ۲ گروه فوق دستگیر شده و هم اکنون در اختیار پلیس هستند یکی از متهمان این پرونده نیز در خارج از کشور است. همکاری خوب قوه قضائیه با پلیس در این پرونده جای تقدیر دارد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1126412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =