پیشکسوت استقلال موقتاً از بیمارستان مرخص شد

علی چینی پیشکسوت استقلال که به دلیل عارضه کلیوی در بیمارستان بستری بود با نظر پزشکان به منزل منتقل شد تا در روزهای آینده و با بررسی شرایط بیماری خود دوباره در بیمارستان بستری شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ علی چینی  پیشکسوت استقلال ضمن تایید خبر انتقال به منزل پس از بستری شدنش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان گفت:‌ در روزهای گذشته به دلیل شرایطی که برای من به وجود آمد به ناچار در بیمارستان بستری شدم. دو هفته پیش متوجه فشار خون بالای خودم شدم، ‌ وقتی برای انجام تست های لازم مراجعه کردم آزمایش هایی انجام و مشخص شد اوره و کراتین بدنم بالاست و از شرایط عادی خارج شده است. کم خونی هم مزید بر علت شد تا در بیمارستان بستری شوم.

بیشتر بخوانید:

تمرین پرسپولیس تعطیل شد

وی گفت:‌ خبر خوشی که در این روزها شنیدم این است که خون ریزی ندارم و این را از دعای خیر مردم می دانم. آنهایی که برای من دعا کردند را هیچگاه فراموش نمی کنم. در روزهای گذشته خون دریافت کرده ام و از کلیه ام نمونه برداری شده و از مردم می خواهم دعا کنند که مشکل حادی نباشد.

بازیکن و مربی اسبق استقلال یادآور شد:‌ علت کم خونی باید مشخص شود. تحت نظر هستم و منتظریم تا نظر پزشکان در این خصوص مشخص شود. در این روزها بسیاری از دوستان تماس گرفته و جویای حالم بودند. از مردم می خواهم دعا کنند تا کارم به پیوند نکشد. به دلیل شرایط بیمارستانی برخی از دوستان لطف داشتند و می خواستند به در بیمارستان حاضر شوند اما  از همه آنها خواستم جهت حفظ سلامتی شان به بیمارستان نیایند و با خیلی از بازیکنان استقلال به صورت ویدوئی ارتباط داشتم.

چینی تاکید کرد: یکی از علت چنین مشکلاتی بروز مسایل عصبی است، با توجه به نظر پزشکان امروز به منزل منتقل شدم تا در فضایی آرام منتظر اعلام نظر پزشکان باشیم. امشب قرار است برخی دوستان از باشگاه استقلال قبول زحمت کرده و برای دیدن من بیاند. روزهای آینده برای من خیلی مهم است چرا که نظر نهایی پزشکان اعلام خواهد شد و امیدوارم نیاز به پیوند نداشته باشم.

منبع: ایرنا

کد خبر: 1126473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =