مسببان حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا عذرخواهی و استعفا کنند

پیشکسوت فوتبال گفت: حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا را فاجعه نابخشودنی برای مدیران ورزشی در ایران خواند و گفت: مسببان عذرخواهی و استعفا به مردم بدهکارند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ فرزاد آشوبی، پیشکسوت فوتبال، حذف  استقلال و پرسپولیس از آسیا را فاجعه نابخشودنی برای مدیران ورزشی در ایران خواند و گفت: مسببان این شرایط عذرخواهی و استعفا به مردم بدهکار هستند چرا که این مسئله گناهی است که به هیچ وجه قابل گذشت و توجیه پذیر نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: مشخص است متولیان ورزش و فوتبال مسببان اصلی این فاجعه برای فوتبال ما محسوب می شوند چرا که ورزش و فوتبال ما را باید به گونه ای مدیریت می کردند که الزامات حرفه ای شدن برای باشگاه ها ایجاد می شد و مدیران باشگاه ها موظف به اجرای آن می شدند اما سال ها بی توجهی به قوانین کار را به جایی رساند که دو باشگاه شایسته فوتبال ایران از حضور در آسیا محروم شوند. این موضوع در حالی رخ داد که بیشترین ضرر و زیان را متوجه پرسپولیس کرد. تیمی که در سه سال اخیر دو فینال آسیا را پشت سر گذاشته و نقطه پرامیدی برای فوتبال ایران در آسیا بود با بی توجهی ها به سادگی هرچه تمام تر باید از آسیا دور باشد.

آشوبی افزود: بیست و یک دوره از لیگ برتر را پشت سر گذاشته ایم اما هنوز شرایط مان برای حرفه ای سازی باشگاه های مان مناسب سازی نشده است و این برای متولیان ورزش یک فاجعه بزرگ است که در 20 سال قبل هیچ قدمی را در این زمینه برنداشته اند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط فنی تیم گل‌محمدی در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم اظهار داشت: پرسپولیس در طول نیم فصل اول نوسان زیادی در سبک و سیاق و کیفیت بازی هایش داشت که فکر می کنم اصلی ترین دلیل این موضوع، جدایی سه بازیکن اصلی و تاثیرگذار از پرسپولیس بود که نفرات جایگزین به جز علی نعمتی هیچ کدام نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و همین مسئله باعث شد در مقاطعی که نیاز به جذب بازیکن برای پرسپولیس در این تیم دیده شود اما مشکلات مالی و پنجره بسته نقل و  انتقالات مانع تحقق این موضوع برای تیم گل محمدی شد. با این تفاسیر اعتقاد بنده بر این است با وجود تمام این کاستی ها، پرسپولیس در مجموع در روند امتیازگیری و نتیجه گیری روند مثبت و رو به جلویی بوده اما مدل و کیفیت پرنوسان پرسپولیس در این مدت را نمی شود کتمان کرد.

منبع: برنا

کد خبر: 1126477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =