جزئیات وضعیت رتبه‌بندی معلمان از زبان وزیر آموزش و پرورش

رتبه بندی معلمان در هزارتوی نا تمامی اسیر شده است و شورای نگهبان هم آن را به مجلس برگرداند. وزیر آموزش‌ و پرورش وعده داد که هر زمان رتبه‌بندی معلمان ابلاغ شود، آن را اجرایی می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، وزیر آموزش‌ و پرورش با در حال رفع بودن ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه‌بندی معلمان توسط نمایندگان مجلس، گفت: هر زمانی که قانون به ما ابلاغ شود، آن را اجرایی می‌کنیم و دوستان ما در وزارت آموزش‌ و پرورش در حال تدوین آیین‌نامه‌ها هستند.

آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان

یوسف نوری، وزیر آموزش‌ و پرورش عصر امروز در حاشیه بازدید از مدارس منطقه بادرود، اظهار کرد: به لایحه رتبه‌بندی معلمان از سوی شورای نگهبان ایراداتی گرفته‌ شده و نمایندگان مجلس در حال رفع اشکالات شورای نگهبان هستند.

وی افزود: هر زمانی که قانون به ما ابلاغ شود، آن را اجرایی می‌کنیم و دوستان ما در وزارت آموزش‌ و پرورش در حال تدوین آیین‌نامه‌ها هستند.

نوری در خصوص محرومیت دانش‌آموزان از فضای مجازی در ایام کرونا گفت: باید از طریق فضای مجازی و حضوری نقصان آموزش را به طریق منطقی پرکنیم و دانش‌آموزان این فرصت را پیدا کنند که نقصان آموزشی آنها جبران شود.

وزیر آموزش‌ و پرورش تصریح کرد: ممکن زمان سال تحصیلی افزایش یابد تا فرصت از دست‌ رفته جبران شود و باید معلمان حضور در کلاس را جدی بگیرند و دانش‌آموزان با حضور در مدارس فرصت ازدست‌رفته را جبران کنند.

وی در مورد اسکان فرهنگیان در ایام نوروز گفت: با توجه به فعالیت هتل و اسکان و سفر در کشور ما هم باید از این مورد بهره‌مند شویم و آنچه در جامعه در خصوص سفر و اسکان در ایام نوروز در جامعه انجام شود، ما هم آن را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1126486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      0 0
      ده سال هست که امروز و فردا میکنن و بعد اقای نماینده فرمایش دارند که اخر سال مگه اخر سال چقدره ؟؟؟؟؟