معرفی بورسیه‌های بدون مقاله سال ۲۰۲۲

«بورسیه‌های تحصیلی آسان» یا «بورسیه‌های بدون مقاله»، علاوه بر این که به حداقل فرایند درخواست نیاز دارند، در دسترس همه قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، «بورسیه‌های تحصیلی آسان» یا «بورسیه‌های بدون مقاله»، علاوه بر این که به حداقل فرایند درخواست نیاز دارند، در دسترس همه قرار دارند. بورسیه‌ها معمولا به ارائه کمک شهریه برای کالج یا دانشگاه کمک می‌کنند؛ اما بورسیه‌های تحصیلی آسان فراتر از ساده کرده این روند هستند. بورسیه‌های آسان حتی برای کسانی که معدل پایینی هم دارند، مناسب است چون اصلا نمرات داوطلبان معیار نیست.

بورسیه ۱۰ هزار دلاری امتیاز بورسیه؛ بورسیه ۱۰ هزار دلاری نیازی به معدل یا مقاله ندارد و ارسال درخواست آن حدود ۲ دقیقه طول می‌کشد. نکته مثبت این نوع بورسیه این است که سه ماهه است و داوطلبان می‌توانند هر سه ماه یکبار درخواست دهند.

۲۲۲۲ دلار بدون مقاله؛ این بورسیه تحصیلی یکی از بهترین بورسیه‌های تحصیلی آسان است. وقتی که یک حساب کاربری ایجاد کنید، به صورت خودکار از طرف شما برای درخواست ورود به بورسیه ماهانه ارسال می‌شود. به عنوان جایزه و بدون هیچ تلاش بیشتری می‌توانید به طور خودکار برای صدها بورس تحصیلی دیگر درخواست دهید.

مسابقه بورس ۱۰ هزار دلاری، متقاضیان برای ورود به بورسیه  CollegeXpress ثبت نام کنند. برای این بورسیه نیازی به تکمیل درخواست ندارید. برنده در قرعه‌کشی انتخاب خواهد شد.

بورسیه تحصیلی ۲۵۰۰۰ دلاری؛ بورسیه تحصیلی بدون مقاله ۱۰۰۰۰ دلاری "Be Bold" را وارد کنید. این بورسیه به جسورترین متقاضی تعلق می‌گیرد.پ

بورسیه ماهانه ۱۰۰۰ دلاری؛ تکمیل ثبت نام حدود ۲ دقیقه طول می‌کشد. پروفایل خود را تکمیل کنید و وارد شوید تا برنده شوید!

بورسیه ۲۵۰۰ دلاری کریستین کانکتور؛ بورسیه کریستین کانکتور که ارزش آن ۲۵۰۰ دلار است! این کمک هزینه تحصیلی برای درخواست بسیار مناسب است و به دانشجویان اجازه می‌دهد تا با بیش از ۸۰ کالج و دانشگاهی که با Christian Connector همکاری کرده‌اند، ارتباط برقرار کنند.

بورسیه ۲۰۰۰ دلاری نیترو - بدون مقاله!؛ بیش از ۱۲۰ هزار دلار از سال ۲۰۱۶ اعطا می‌شود. برای دانش آموزان سال آخر دبیرستان، دانش آموزان کارشناسی و کارشناسی ارشد آزاد است.

بورسیه ماهانه کالج اکسپرس ۲۰۰۰ دلار؛ فقط به یک سوال پاسخ دهید و وارد شوید!

انتهای پیام/

کد خبر: 1126519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =