علی کریمی به استقلال بر می‌گردد؟

چند رسانه اعلام کرده‌اند که نام کریمی در اطراف استقلال شنیده می‌شود و ممکن است این بازیکن که در ۲ سال حضورش در جمع آبی‌ها به ستاره خط میانی تبدیل شده بود، به استقلال برگردد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از اولویت های استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی جذب یک هافبک وسط برای تقویت در بخش خلاقیت، بازیسازی و حفظ توپ در میانه میدان است. استقلالی‌ها همواره در این منطقه امید ابراهیمی، علی کریمی و پیشتر جبارف و جباری را داشته‌اند که در جزئیات با هم متفاوت بودند اما در مواقع حساس با پاس‌های خود گره از کارشان می‌گشودند. حالا و با وجود حضور آبی‌ها در صدر جدول در نیم فصل همه پیشکسوتان این تیم و حتی کادر فنی هم به این نتیجه رسیده‌اند که باید آبی ها در این بخش تقویت شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدار دو تیم هوادار و استقلال چه زمانی برگزار می ‌شود؟

در همین زمینه یکی دو رسانه اعلام کرده‌اند نام کریمی در اطراف استقلال شنیده می‌شود و ممکن است این بازیکن که در ۲ سال حضورش در جمع آبی‌ها به ستاره خط میانی تبدیل شده بود، به استقلال برگردد. کریمی در نیم فصل اول به دلیل عمل جراحی که داشت برای کایزری اسپورت به میدان نرفت و در سال منتهی به جام جهانی قطعا به دنبال نمایش توانایی‌هایش است.

حال باید دید اصلا مدیران استقلال به این بازیکن پیشنهاد رسمی بازگشت داده‌اند و خود او هم تمایل به برگشتن دارد یا خیر.

انتهای پیام/

کد خبر: 1126533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =