امشب آخرین مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۱۴۰۰

مهلت تمدید شده انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت برای کنکور کارشناسی‌ ارشد ۱۴۰۰ ساعت ۲۴ امشب جمعه اول بهمن ماه ۱۴۰۰ پایان می‌یابد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با توجه به مصوبه نوزدهمین جلسه تاریخ ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، مقرر شد مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل‌هایی که ظرفیت آنها خالی مانده، همراه با رشته محل‌های جدید در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ انجام شود.

متقاضیانی که در آزمون آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ شرکت کرده‌ و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می توانند بر اساس‌کارنامه نتایج اولیه آزمون، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود که در سایت سازمان سنجش درج شده (حداکثر ۱۰۰ کدرشته محل) از مجموعه‌های امتحانی مجاز اقدام کنند.

با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات اعلام شده در رشته محل های دفترچه انتخاب رشته آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال‌ ۱۴۰۰ ترتیبی اتخاذ شد که داوطلبان واجد شرایط بتوانند تا پایان روز جمعه اول بهمن ماه ۱۴۰۰ نسبت به انتخاب رشته در این مرحله اقدام کنند.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه های سازمان سنجش به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند هم می توانند در صورت تمایل تا تاریخ اول بهمن ۱۴۰۰ نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

گزینش نهایی در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی اعلام شده، مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره ۱ و ۲ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در ۱۳۱ کدرشته کدامتحانی در روزهای چهارشنبه ششم، پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم مرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.در این آزمون تعداد ۶۳۶ هزار و ۵۹۷ نفر ثبت نام کرده بودند که پس از اعلام نتایج اولیه تعداد ۴۰۶ هزار و ۴۲۷ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که در نهایت ۱۳۰ هزار و ۸۲۷ نفر پذیرفته شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1126583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =