اخبار سفر رئیس‌جمهور به کرمان / نشست اضطراری رئیسی با مسئولان برای بررسی آخرین وضعیت منطقه

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ساعاتی پس از بازگشت از روسیه، برای بررسی میدانی و بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان وارد جیرفت شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شب گذشته نیز در بدو ورود به ایران از سفر مسکو و از فرودگاه مهرآباد تهران در تماس تلفنی با زینی‌وند استاندار کرمان جویای احوال مردم سیل‌زده استان کرمان شد.

در این تماس تلفنی زینی‌وند استاندار کرمان گزارشی از وضعیت مناطق سیل‌زده استان کرمان ارائه کر ده در پاسخ به سؤالات رئیس جمهور اظهار داشت: سیل اخیر در جنوب استان کرمان بسیار گسترده و فراگیر بود.

وی با بیان اینکه به جز یک نفر، خوشبختانه آسیب جانی در این منطقه نداشتیم، ادامه داد: وزیر کشور نیز در مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان حضور داشته و روستا به روستا در بین مردم حاضر شدیم.

استاندار کرمان با اشاره به امکان دسترسی زمینی به مناطق سیل ‌ز ده جنوب استان کرمان گفت: به روستاهای حاشیه تالاب جازموریان که حالت باتلاقی دارند، در بیشتر مناطق دسترسی زمینی وجود دارد.

وی با بیان اینکه شب سیل هم تا صبح در منطقه و در بین مردم بودیم افزود: در حال حاضر امدادرسانی زمینی و هوایی در منطقه در حال انجام است.

زینی‌وند با اشاره به اینکه با حضور وزیر کشور جمع بندی خوبی انجام شده گفت: نهادهای مختلف پای کار هستند، 6 بالگرد در منطقه در حال امدادرسانی به مردم است و امیدواریم تا دو سه روز آینده به ثبات برسیم.

محسن رضائی معاون اقتصادی رئیس جمهور نیز با استاندار کرمان تماس گرفت و گزارش آخرین وضعیت مناطق سیل ‌ زده استان را جویا شد.

در این تماس تلفنی استاندار کرمان ضمن گزارشی از وضعیت کنونی مناطق سیل‌زده استان کرمان از تلاش گسترده برای دسترسی زمینی به همه روستاها خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کد خبر: 1126594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =