جشنواره تخفیف کالایی خرید شفاف آغاز شد

قائم مقام وزیر صمت گفت: اصناف و تشکل‌ها، جشنواره تخفیف کالایی را با نام خرید شفاف آغاز کردند که در آن کالاها با قیمت مناسب‌تر از آنچه تاکنون بوده به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از صداوسیما، محمد صادق مفتح گفت: اصناف و تشکل‌ها، جشنواره تخفیف کالایی را با نام خرید شفاف آغاز کردند که در آن کالاها با قیمت مناسب‌تر از آنچه تاکنون بوده به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

قائم مقام وزیر صمت افزود: تخفیف کالایی در جشنواره آقای محمدصادق مفتح در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: اصناف و تشکل‌ها اعم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های اینترنتی و اصناف کشور، پویش بسیار خوبی را به صورت هماهنگ در جشنواره خرید شفاف شروع کردند که به واسطه آن طیف وسیعی از کالاها با قیمت مناسب‌تری در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: زمان‌های شروع و پایان این جشنواره برای هر صنف متفاوت است یعنی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های اینترنتی و اصناف در بازه‌های زمانی متفاوتی این جشنواره را برگزار می‌کنند، اما جهت گیری اصلی در این جشنواره ارائه قیمت‌های مناسب‌تر به خریداران است.

انتهای پیام/
 
 
 

کد خبر: 1126605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =