حضور مدیرعامل پرسپولیس در تمرین این تیم

مدیرعامل پرسپولیس گفت: باشگاه وظیفه خود می‌داند نسبت به انجام تعهدات مالی و قراردادی هر چه سریعتر اقدام نماید و در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز جمعه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آخرین جلسه تمرینی خود پیش از بازی با فولاد خوزستان را در حضور احمدرضا درویش مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس آغاز کردند.

پیش از شروع تمرین، درویش دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و گفت: مشکلات شما را درک می‌کنیم و از آن‌ها اطلاع داریم. فداکاری و تعصب شما، شایان تقدیر است و البته سعی و همت باشگاه بر این است که پرداخت‌ها را در آینده به روز کنیم. بزودی پرداختی خواهیم داشت که قدری از مشکلات شما کاسته شود.

وی افزود: باشگاه وظیفه خود می‌داند نسبت به انجام تعهدات مالی و قراردادی هر چه سریعتر اقدام نماید و در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

در جریان این ملاقات، بازیکنان نیز دغدغه‌ها و مسائل خود را مطرح کردند و سید جلال حسینی به نمایندگی از آن‌ها، مواردی را مطرح کرد.

مدیرعامل پرسپولیس نیز قول حل مشکلات را داد و برای تیم در ادامه مسابقات، آرزوی موفقیت کرد.

با شروع تمرین، بازیکنان بدن‌ها را گرم کردند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند. بعد از آن، آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود و در ادامه، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در تمرین یک ساعته امروز در دستور کار قرار گرفت.

تمرین آدینه در هوای بسیار سرد ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد و این تمرین یک میهمان ویژه داشت. محمد برزگر پیشکسوت پرسپولیس و از مربیان تیم‌های پایه آکادمی فوتبال باشگاه، در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و با اعضای تیم دیدار و گفتگو کرد و برای آنها در بازی فردا آرزوی موفقیت نمود.

امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و حامد پاکدل به دلیل مصدومیت و انجام برنامه‌های اختصاصی خود، از غایبان تمرین امروز بودند اما سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام برنامه‌های کادر فنی حضور داشتند.

بازیکنان بعد از تمرین، پس از استراحتی کوتاه راهی هتل شدند تا در اردوی پیش از بازی شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1126613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =