اخلال در خدمت‌رسانی به دانشجویان خوابگاهی واحد ارومیه/ دانشجویان در مهمانسرای دانشگاه اسکان یافتند

در روزهای اخیر دانشجویان رشته‌های پزشکی واحد ارومیه با مشکلاتی در زمینه اسکان در خوابگاه‌ها مواجه شدند که این مقوله با توجه به حضوری شدن دانشگاه‌ها در ترم جدید و اظهارات مسئولان امر نیازمند بررسی همه جانبه برای توجه به وضعیت عمرانی و فنی خوابگاه‌ها است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، این روزهای دانشجویان  ماحصل یک ترم تلاششان را دریافت می‌کنند. برای هر یک از ما شب‌های امتحان با استرس، اضطراب، کم خوابی و تلاش‌های مضاعف همراه است. در این شرایط انتظار می‌رود تا فضای مناسب برای مطالعه دانشجویان فراهم شود تا بتوان با بهره‌وری بهتر به فعالیت پرداخت.  

در روزهای اخیر تعدادی از دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با مشکلات عدیده در زمینه اسکان در خوابگاه‌ها مواجه شدند و این مقوله  با توجه به برودت دما در این فصل سال مشکلات متعدد را برای آنها به دنبال داشته است. حال با توجه به اظهارات مسئولان امر مبنی‌بر بازگشایی دانشگاه‌ها به شکل حضوری در ترم جدید انتظار می‌رود تا تجهیز خوابگاه‌ها به سرعت و با امکانات مناسب  و در خور شان دانشجویان همراه باشد.

مشکلات فنی موتورخانه زمینه‌ساز بروز حواشی برای دانشجویان واحد ارومیه  

محسن داوری، معاون فرهنگی و دانشجویی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره روند خدمات رسانی به دانشجویان پزشکی گفت: با توجه به بروز مشکلات برای ۶۰ نفر از دختران در خوابگاه دانشجویی امکان انتقال آنها به مهانسرای دانشگاه فراهم شده است و مهمانسرای دانشگاه مجهز و آماده خدمات‌رسانی به مهمانان خارج از دانشگاه است. هرچند تاکنون امکان اسکان دانشجویان فراهم شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بروز مشکل در وسایل گرمایشی و موتورخانه‌ را دلیل بروز این حواشی دانست و افزود: برای برطرف‌سازی مشکلات اقدامات متعدد انجام شده و خوابگاه آماده خدمات‌رسانی به دانشجویان در ترم جدید است.

داوری درباره آخرین وضعیت دانشجویان در روزهای امتحان تاکید کرد: هم‌اکنون دانشجویان ساکن در مهمانسرا هستند و هر اتاق با ظرفیت ۴ تا ۵ نفر و تجهیز امکانات رفاهی همچون تلویزیون مستقل در هر اتاق، تخت خواب‌های مناسب و سرویس ایاب ذهاب برای رفت و آمد دانشجویان فراهم شده است.

وی درباره کم و کیف خدمات‌رسانی  و تجهیز خوابگاه‌ها با توجه به حضوری شدن دانشگاه‌ها ادامه داد: خوابگاه‌های دانشجویی مجهز هستند و باز تاکید می‌کنم که خوابگاه دختران به دلیل مشکل گرمایشی حاشیه ساز شد، در حالی که از قبل وضعیت موتورخانه بررسی شده بود.

به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در ترم جاری خوابگاه‌ها و سلف آماده پذیرایی از دانشجویان هستند. هم‌اکنون دانشجویان در حال برگزاری آزمون‌ها بدون کم و کاستی هستند. هم اکنون زمینه استقبال از دانشجویان فراهم شده و مشکلی وجود ندارد، چون با دانشجویان ارتباطات برقرار شده و مشکلات دانشجویان در زمینه رشته تحصیلی و نیازهای در زمینه‌های مختلف برطرف شده  است. هدف ایجاد آرامش در بین دانشجویان و شرکت در امتحانات با آرامش است.

بررسی آخرین وضعیت دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه  

در شرایط کنونی با توجه به پیگیری‌های خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از آخرین وضعیت دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه باید به این امر تاکید کرد که این دانشجویان اسکان یافتند و خدماتی همچون  صبحانه، ناهار و شام  و سرویس ایاب و ذهاب برایشان در مهمانسرای  خدمات رفاهی به این دانشجویان فراهم شده است. بر اساس اظهارت یکی از دانشجویان این دانشگاه این نارسایی به دلیل کم کاری مسئولان عمرانی بروز کرده که در این زمینه افراد خاطی توبیخ شدند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در پایان با بیان اینکه هنوز حضوری شدن دانشگاه‌ها از تهران ابلاغ نشده است، ادامه داد: در این وضعیت دانشگاه در حال آماده‌سازی و تجهیز  خوابگاه‌ها هستند تا در ترم جدید خوابگاه‌ها و سلف سرویس با تمامی امکانات به فعالیت بپردازند. در صورت حضوری شدن امکانات و شرایط حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها فراهم است. البته خدمات رسانی به خوابگاه ها باید به شکل مستمر باشد، چون فعالیت لحظه ای و خدمات رسانی ها در اول ترم مناسب نیست و انتظار می‌رود تا مسئولان امر به شکل پیوسته نسبت به روند خدمات رسانی در خوابگاه حساس باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1126653

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =