اخباری: برای دیدار با گل گهر برنامه ویژه‌ای داریم

محمدرضا اخباری معتقد است تراکتور برای نیم فصل دوم قوی تر ظاهر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ محمدرضا اخباری درباره شرایط تراکتور به خبرنگار ما گفت: از زمانی که آقای سولدو هدایت تیم را بر عهده گرفته واقعا جنگجوشدن بازیکنان را مشهود است و بچه ها روحیه بالایی گرفته اند. در سه بازی آخر هم یک پیروزی و دو تساوی کسب کردیم و عملکردمان خیلی خوب بود. البته در نیم فصل اول باید بیشتر از اینها امتیاز جمع می‌کردیم منتها حالا که شرایط اینگونه رقم خورده هرچقدر به این تیم بیشتر زمان بدهید تفاوتش را بیشتر خواهید دید. قطعا برای نیم فصل دوم یک تراکتور قدرتمند راهی مسابقات خواهیم کرد.
این بازیکن که بابت بسته بودن پنجره نقل و انتقالات همانند دیگر اعضای تیم و هواداران نگران است، در این خصوص ادامه داد: در ابتدای فصل هم در حقمان اجحاف شد زیرا پنجره تیم بسته بود و در هفته اول هم همانطور که همه دیدند نتوانستیم از بازیکنان اصلی‌مان استفاده کنیم و این موضوع خیلی به ضررمان شد و در دیدار با گل گهر شکست خوردیم. اصلا دوست نداریم این شرایط تکرار شود و باید مسئولان هرطور شده تیم را از این بلاتکلیفی نجات دهند تا آقای سولدو هم بتواند بازیکنان مدنظرش را جذب کند.
دروازه بان تراکتور درباره دیدار با گل گهر سیرجان در چارچوب هفته شانزدهم نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی رفت را شکست خوردیم اما مطمئن باشید آن نتیجه دیگر رقم نخواهد خورد. برای بازی برگشت برنامه ویژه‌ای در نظر داریم که انشاالله عملی خواهد شد.
اخباری یادآور شد: حیف است تراکتور با این همه هوادار و سابقه خوبی که در فوتبال ما دارد در رده سیزدهم جدول باشد و انشاالله با حل شدن مشکلات به زودی خواهید دید که ما جایگاه خود را پیدا می‌کنیم.

کد خبر: 1126666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =