یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لغو می‌شود؟

به نظر می رسد باید منتظر لغو یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ بازیکنان صنعت نفت آبادان که مدتی است آنطور که باید در تمرین شرکت نمی‌کنند و حتی مقابل خیبر خرم آباد تیم امید خود را به میدان فرستادند از پرداخت مطالباتشان ناراضی هستند و به مسئولان باشگاه هم اعلام کردند تا زمانی که دریافتی نداشته باشند مقابل هیچ تیمی بازی نخواهند کرد.

در جدیدترین تصمیمی که تمام بازیکنان این تیم گرفته بودند قرار شد اگر دریافتی نداشته باشند در دیدار با ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر در زمین حاضر نشوند. این در حالی است که صنعت نفت آبادان تا به حال از این موضوع بسیار ضرر کرده است. آنها جام حذفی را از دست داده‌اند و اگر در دیدار با ذوب آهن و یک دیدار دیگر هم شرکت نکنند طبق قانون باید به یک دسته پایین‌تر سقوط کنند که این بدترین خبر برای تماشاگران پرشور آبادانی محسوب می‌شود.

گویا قرار بوده پیش از دیدار صنعت نفت آبادان و هوادار در هفته پانزدهم بازیکنان این تیم دریافتی داشته باشند که مسئولان باشگاه به این قول خود عمل نکردند. طبق بندی که در قرارداد بازیکنان این تیم وجود دارد اگر بازیکنی یک نیم‌فصل دریافتی نداشته باشند به طور قانونی حق فسخ یکطرفه قراردادش را دارد و همین موضوع نیز به یک معضل جدید در تیم آبادانی شده زیرا شنیده می‌شود خیلی از بازیکنان این تیم تصمیم دارند در صورت ادامه این روند از این بند قراردادشان استفاده کنند.

صنعت نفت آبادان با وجود مشکلات مالی عملکرد خوبی داشته و در رده دهم جدول قرار دارد ولی بازیکنان این تیم افت کرده‌اند و مشخص نیست ادامه مسیر را چگونه پیش خواهند رفت.

البته برخی خبرها از این حکایت دارد که مسئولان باشگاه در روزهای گذشته مقداری واریزی به حساب بازیکنان داشته‌اند و به نظر می‌رسد تهدید بازیکنان صنعت نفت به بازی نکردن در هفته شانزدهم باعث شده مسئولان این باشگاه به خودشان بیایند. هرچند هنوز هم مخشص نیست آنها به همین مقدار راضی می‌شوند و در هفته شانزدهم مقابل در زمین حاضر خواهند بود یا خیر.

مهسا حسینی

کد خبر: 1126684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =