میزان سررسید ماهانه اوراق‌ دولت روحانی چقدر است‌؟

نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در مجلس گفت: ماهانه بیش از 10 هزار میلیارد باید به سررسید اوراق‌ که توسط دولت روحانی صادر شده است در این دولت پرداخت می‌شود و این کوچک‌ترین قلم از بدهی‌ها نادرست دولت قبل است‌.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،  سید رضا تقوی در مراسم آغاز عملیات اجرایی مترو میدان نماز اسلامشهر تقارن با ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مسلمانی فرصت و زمان‌شناسی است که رویدادها و تحولات جامعه را مشخص می‌کند.

وی در ادامه افزود: پروژه‌های عمرانی که در سال‌های گذشته می‌توانست با قیمت مناسب انجام شود در حال حاضر توسط مدیران ناشایست و نالایق فرصت سوزی کرده و کارها را معطل گذاشتند.

نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در مجلس تصریح کرد: رأی از طرف مردم به نمایندگان فرصتی را ایجاد کرده است و مجلس در قبال آن با انتخاب وزرا فرصتی را برای خدمت به مردم ایجاد کرده است که باید از این بسترها در زمان مناسب استفاده شود.

تقوی با بیان اینکه ناتوانی کارگزاران نظام را آفت کشور در جامعه و انقلاب دانست و گفت: نیروهای جوان کمر همت را برای خدمت بسته و همه مسئولین باید در کنار ریاست جمهوری باشند.

وی به مشکلات بسیار زیاد در کشور اشاره کرد: ماهانه بیش از 10 هزار میلیارد باید به سررسید اوراق‌ که توسط دولت سابق صادر شده است در این دولت پرداخت می‌شود و این کوچک‌ترین قلم از بدهی‌ها نادرست دولت قبل است‌.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان تهران افزود: پروژه مترو اسلامشهر که مطالبه مردم است باید توسط استاندار تهران و دیگر مسئولین با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کد خبر: 1126776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =