ابراهیمی: پرسپولیس کادر فنی خیلی خوبی در اختیار دارد/  متاسفم برای بازیکنان که فداکارانه بازی می کنند

مربی اسبق سابق سرخپوشان گفت: پرسپولیس کادر فنی خیلی خوبی در اختیار دارد. با توجه به این که دور رفت مسابقات تمام شده باشگاه باید 50 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کند. 

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر ابراهیمی در خصوص عملکرد پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خوب و سریعی را شاهد بودیم. در 15 دقیقه اول فولاد حملات زیادی داشت و بعد از آن پرسپولیس بازی را در دست گرفت. بازیکنان در وسط زمین با هم دیگر درگیر می شدند و در مجموع بازی هیجان انگیزی را دیدیم. 

وی افزود: برد برای پرسپولیس که سختی های زیادی می کشد خیلی مهم است. مسئله یک تیم این است که همانطور که بازیکنان باید آمادگی بدنی داشته باشند علاوه بر آن باید از لحاظ روحی و روانی هم آماده باشند. متاسفانه دیدم که بازیکنان تیم نفت آبادان 6 ماه است که پول نگرفته و مجبور به استفاده از بازیکنان امید خود شد و از یک تیم دسته اولی 5 تا خورد که این موضوع جای تاسف دارد. سوال من از وزارت ورزش این است که آیا ورزش حرفه ای می خواهید یا خیر؟ 

مربی اسبق سابق سرخپوشان گفت: این تیم باتوجه به شرایطی که دارد در بازی های خود موفق بوده است. باشگاه در عرض 10 ماه 3 مدیر عامل عوض کرده که این موضوع نابسامانی را در این تیم نشان می دهد. پرسپولیس نزدیک به 200 میلیارد بدهکار است و باید دید که درویش با چه مبلغی آمده است.

ابراهیمی ادامه داد: شایعاتی به وجود می آید که فوتبالیست ها پول زیادی می گیرند که این موضوعات درست نیست و بازیکنان باید حق خود را بگیرند. برای مثال باید از طارمی پرسید که چگونه از ایران به تیم قطر و پس از آن به اروپا رفت؟ آیا پول خود را گرفته یا خیر؟

وی در مورد عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس عنوان کرد: اشتباهات زیادی در بازی انجام دادند ولی با توجه به این که نزدیک به 3 ماه در ایران مانده بودند، خود را به خوبی نشان دادند و توانستند عملکرد خوبی داشته باشند. سطح بازیکنان تاجیکی پرسپولیس مثل بازیکنان خودمان است.

ابراهیمی در خصوص خبری مبنی بر بسته شدن پنجره پرسپولیس که بین دو نیمه اعلام شد، عنوان کرد: من به پنجره اعتقاد ندارم و فوتبالیست از پنجره وارد می شود و از در بیرون می رود. فوتبالی ها ساک به دست هستند و فکر نمی کنم که تغییر کادر درست باشد، پرسپولیس کادر فنی خیلی خوبی در اختیار دارد. با توجه به این که دور رفت مسابقات تمام شده باشگاه باید 50 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کند. 

ابراهیمی تصریح کرد: همه دوست دارند در سطح آسیا بازی کنند و لژیونر شوند. چنین خبرهایی صد درصد در روحیه بازیکنان تاثیرگذار است. 

وی در مورد گل نزدن پرسپولیس اظهار داشت: این بازی بسکتبال نیست و هر 15 بازی برای تیم ها سخت است و نمی توان گفت که چون تیمی در آخر جدول حضور دارد بازی راحت است. تیم هایی که در پایین جدول حضور دارند با انگیزه بالایی وارد زمین می شوند و همه زور خود را می زنند تا نتیجه بگیرند. 

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: دلم می سوزد که مسئولان به ورزش نمی رسند و متاسفم برای بازیکنان که فداکارانه بازی می کنند ولی به حق خود نمی رسند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کد خبر: 1126817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =