شرط بازگشت کرونایی‌های استقلال به تمرین چیست؟

بازیکنان استقلال که اخیراً تعدادی زیادی از آنها به دلیل مثبت بودن تست کرونا به قرنطینه رفته‌اند، در شرایطی به دنبال بازگشت زودهنگام به تمرینات هستند که تست مجدد تعدادی از آنها مثبت بوده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بازیکنان استقلال که اخیراً تعدادی زیادی از آنها به دلیل مثبت بودن تست کرونا به قرنطینه رفته‌اند، در شرایطی به دنبال بازگشت زودهنگام به تمرینات هستند که تست مجدد تعدادی از آنها مثبت بوده است. با این حال طبق پروتکل‌های ابلاغی برای فوتبال ایران از سوی ایفمارک، یک هفته از زمان مثبت شدن تست کرونای افراد باید بگذرد و آنها در قرنطینه حضور داشته باشند و سپس تست مجدد بدهند.

این در حالی است که قرنطینه هفت روزه استقلالی‌ها از زمان اولین تست مثبت آنها که یک روز پیش از دیدار با پیکان در جام حذفی بوده است، امروز به پایان می‌رسد و بازیکنان استقلال باید فردا (دوشنبه) تست مجدد بدهند. طبق پروتکل‌های ابلاغی ایفمارک، افرادی که تست مثبت داشتند و بدون علامت هستند، پس از تست مجدد و منفی بودن آن باید توسط متخصص قلب معاینه شوند و در صورت تأیید می‌توانند تمرینات خود را آغاز کنند.

با این حال پس از منفی بودن تست کرونای بازیکنان استقلال و فراهم شدن حضور آنها در تمرینات، کمیته مسابقات برای برگزاری مسابقه تصمیم می‌گیرد. کمیته مسابقات نیز تا این لحظه برگزاری دیدار استقلال مقابل هوادار را برای روز چهارشنبه تعیین کرده که هرگونه تغییر در روز برگزاری بازی، به عهده کمیته مسابقات است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کد خبر: 1126862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =