آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان در مجلس

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی جزئیات تازه رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه‌بندی معلمان را اعلام کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: شورای نگهبان چندین ایراد بزرگ و اساسی به لایحه رتبه‌بندی معلمان گرفته است و واقعا رفع آن‌ها حتماً برای مجلس سخت خواهد بود.

جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به سر نوشت طرح رتبه‌بندی معلمان و ایرادات شورای نگهبان به این طرح اظهار داشت: متاسفانه شورای نگهبان چندین ایراد بزرگ و اساسی به لایحه رتبه‌بندی معلمان گرفته است.

وی تاکید کرد: این ایرادات به واقع ایراداتی است که واقعا رفع آن‌ها حتماً برای مجلس سخت خواهد بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه به نظر می‌رسد دولت به شدت با لایحه رتبه‌بندی معلمان مخالف است، بیان داشت: بنده معتقدم لایحه رتبه‌بندی معلمان نیازی است که همه فرهنگیان آن را مطالبه می‌کنند.

تصریح کرد: نگاه دولت به افزایش حقوق معلمان طبق قانون خدمات کشوری است، اما فرهنگیان این موضوع را نمی‌پذیرند چرا که دغدغه آن‌ها فقط افزایش حقوق نیست و ارتقای منزلت و شأن اجتماعی معلمان هم یکی از بحث‌های جدی در این بخش است.

این نماینده مجلس ادامه داد: دولت باید پای کار این لایحه بیاید نه اینکه مخالفت خود را از طریق شورای نگهبان و سایر مراکز اعلام کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: فعلاً سرنوشت لایحه رتبه‌بندی معلمان بین مجلس و دولت نامعلوم است و فعلاً مصوبه مجلس گره خورده است.

وی تصریح کرد: حتماً اگر مصوبه مجلس پیش از سال جدید قانونی نشود، رتبه بندی معلمان در سال جدید اجرایی نخواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس باید در رابطه با مصوبه رتبه‌بندی معلمان مصرانه عمل کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1126900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
      0 0
      دیگر فرهنگ وفرهنگی ارزش خود را ازدست داده است وهیچ حق وحقوقی درجامعه ی به اصطلاح اسلامی خورشان درنظام نداشته وندارد خدا کند روزی بیاید که به داد مان برسند وفقط وعده ووعید بیخودی نباشد خدایا توکل برتو وامام زمان ما بیایدوازحق وحقوق ما دفاع کند